• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Trenger et kjøleskap!

Et av laugets kjøleskap tok kvelden her om dagen (og lot gjæringa foregå på 28,6 grader - auch!). Hvis noen har et gammelt kjøleskap å selge for noen hundrelapper, blir vi drithæppi. Fortrinnsvis uten fryseboks og med plass til en LABB-dunk, dvs minst 140 cm høyt.

Ellers mottas også tips med takk - finn.no er prøvd, uten at vi fikk napp på noe i dag hvertfall.
 
Det er god stemning for å bli kvitt kjøleskapet som står i kjelleren her. Det er gammelt, men velfungerende og romslig. Problemet er bare å få det ut av kjellern; hvis noen kan hente det trur jeg dere kan få det. Må diskutere det med resten av husstanden først. Hvis planen får grønt lys her kan dere godt komme en tur innom og spane litt først.

Det har nok plass til en labb-dunk, og har fryseboks (kan kanskje fjernes/utkobles?).
 
Nidveg: Det er veldig interessant. Kan du ikke sjekke med husstanden? Kommer selvsagt og henter! Jeg kan også by på et par flasker Deepwater Horizon, hvis det letter beslutningen. :)
 
Martin E skrev:
Nidveg: Det er veldig interessant. Kan du ikke sjekke med husstanden? Kommer selvsagt og henter! Jeg kan også by på et par flasker Deepwater Horizon, hvis det letter beslutningen. :)

Okei, har fått klarsignal her. Har for så vidt også fått vite at det er ganske gammelt (1986?), og fattern mener at det er en sjanse for at det ikke tåler utfarten. På en annen side tålte det ferden fra Spydeberg til Oslo og ned kjelleren, så jeg er jeg er nå optimistisk selv. Hadde ikke takket nei til noen oljeflasker!  :)
 
Hei

Jeg tror nok jeg tar det. Kan du sjekke om LABB får plass? Høyden må være minst 60 cm (dersom det er grønnsaksskuff nederst der skapet er mindre dypt, må det være fra toppen av denne), bredden og dybden minst 50 cm. Kan du sjekke om det er plass? Har du et telefonnummer jeg kan ringe deg på? Tenker kanskje å hente det i dag.

Deepwater er ikke på flaske enda, men jeg skal sørge for at du får en flaske eller to når den blir tappet om en uke eller to!
 
Tilbake
Topp