Trenger Norbryggkvalifisert(e) dommer(e) til hjelp til dømming utenfor konkurranse 2. desember

pernod

Norbrygg-medlem
Hei,

Jeg koordinerer dømming av øl utenfor konkurranse, og har plutselig fått en stabel med bidrag etter en ganske lang stilleperiode. Jeg har 9 forskjellige øl som skal bedømmes, og ville satt pris på om noen kunne gi en hjelpende smaksløk. Dømmingen vil bli gjort hjemme hos meg på Fagerborg, og siden vi skal gi tilbakemeldingen elektronisk er det fint om du kan ta med hardware og software for å kunne fylle ut Norbryggs dommerskjema i pdf-form (og at du har dobbeltsjekket at dette virker og at du faktisk kan lagre et skjema ..).

Send meg en PM om du har tid og lyst til å være med klokken 1900 den 2. desember.

Per Christian
 
  • Like
Reaksjoner: Owe
Er kapasiteten sprengt, eller kan jeg gi deg en flaske av dobbelbocken min og få svar på hvorfor den smaker så jævlig? :) Trenger nok ikke iherdig dømming - jeg mistenker oksidasjon, men trenger en trent gane til å fortelle meg hva problemet er.
 
Hvis du klarer å få den levert i løpet av mandag - onsdag til uken kan vi alltids ta med en til. Er på kort høstferie frem til søndag, så får ikke tatt i mot før det. Send PM med når du har mulighet til å levere.


Per Christian
 
Tilbake
Topp