Trenger tips til oksygenmåler

Hannaas

Norbrygg-medlem
Etter å ha byttet til ren O2 har behovet for å måle oksygenkonsentrasjon i vørteren meldt seg. Jeg har søkt litt i forumet og ellers på nettet, og kommet frem til et par alternativer:

Er dette gode alternativer? Noen som har erfaring med disse, eller andre varianter? Jeg ønsker å holde kostnaden relativt lav, men vil helst ikke kjøpe "katta i sekken".
 
Jeg er ute etter det samme. Noen som vet om probenes levetid? O2 måleceller for gass forbrukes og varer 2-3 år. Koster ca 700,- pr stk.
 
Jeg har brukt begge du linker til. Selv om AMT-en er mer kompakt og hendig, foretrekker jeg helt klart Milwaukee-måleren. Brukte begge typene som hjemmebrygger og bruker fortsatt Milwaukee-måleren på 7 Fjell nå. Slet ut en probe i løpet av tre år (med en eldre Milwaukee).
 
Jeg har brukt begge du linker til. Selv om AMT-en er mer kompakt og hendig, foretrekker jeg helt klart Milwaukee-måleren. Brukte begge typene som hjemmebrygger og bruker fortsatt Milwaukee-måleren på 7 Fjell nå. Slet ut en probe i løpet av tre år (med en eldre Milwaukee).

Er det bra nok for 7 Fjell, holder det sikkert greit til mine 20 årlige batcher... :D


Takk for svar!
 
Tilbake
Topp