Trønderbuss og hotellpakke til NM2011!

Blir du med p? buss- og hotellpakken i NM-helga?

  • Jawurst! Gi meg full pakke!

    Stemmer: 9 36,0%
  • Regn med meg på bussen!

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg ligger gjerne i maltsenga på hjemmebryggerhotellet!

    Stemmer: 4 16,0%
  • Hm, dette må jeg (eller det vil si min bedre halvdel) tenke litt på!

    Stemmer: 12 48,0%
  • Nei, jeg bor enda nærmere enn hotellet, og har blitt lovet sykkelskyss av Eduard, ..eller har en ann

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    25

Lars

Norbrygg-medlem
Da har vi gleden av å annonsere at det blir satt opp egen Norbryggbuss tur/retur Stjørdal-Oslo i forbindelse med NM2010.
Reiseleder og hjemmebrygger Geir Øyvind (geirosj) ordner flott deal på både buss og hotell, og besetter hedersplassen i sjåførsetet.

Vi har sett fra andre arrangementer, at også tiden utenom selve arrangementene er uvurderlig trivelig, så her er det en unik anledning til å få full uttelling av NM-helgen!

Avgang:
Fredag 8.april
15.00 fra Stjørdal
15.50 15.45 fra Trondheim Sentralstasjon
ca 8-9 timer reisetid fra Stjørdal
Vi kjører Østerdalen, om det ikke skulle bli overveldende interesse fra haikende hjemmebryggere fra Oppdal og nedover Gudbrandsdalen.

Avgang retur:
Søndag 10.april trolig kl.13.00 fra Fabrikken, Oslo

Busspris tur/retur: 600,- for medlemmer/700,- for ikke-medlemmer
God bagasjeplass for både øl, tappekraner og tannkost.
Satser på å stå i nærheten av Fabrikken, og kunne laste og losse der.

Hotellpris (vi må være minimum 15, men det skulle vel la seg høre) -  590,- 620,- per pers på dobbeltrom, 250,- i enkeltromstillegg 855,- for enkeltrom.
Thon Hotel Terminus, Stenersgata 10 (1,5km unna Fabrikken). Thon Opera blir stedet, god standard og parkering for bussen, som også vil være behjelpelig med å frakte oss og fat.

Dette er selvsagt ikke bare for trøndere, og man trenger heller ikke ha med eget øl til NM for å få utbytte, men vi håper uansett at så mange som mulig også vil delta i publikumsfavorittkonkurransen.

Påmelding har åpnet, og vi lodder gjerne stemningen!

Edit: Endret litt på innlegget siden det ligger på toppen av tråden, og det endte opp med å bli litt faktafeil. :)

Edit 2: Her ligger påmeldingsskjema: https://www.deltager.no/NM-2011_Buss_og_hotell
 
Nordlendinger og trøndere er vel stort sett samme sorten, kunne isåfall tatt tog til trondheim og bussen deres videre ?
 
For et flott initiativ!!

Ser for meg at det blir mange tissepauser etterhvert..... kanskje 8-9 timer er litt i minste laget?

Tåget nordover mot Bodø går fra Trondheim stasjon kl 23.35, kan man regne med å nå den avgangen?
 
Ja, vi prøver å legge opp så det er mulighet for å ta toget videre oppover på kartet på søndagskvelden. :)
 
Angående tissepauser så har jeg lagt det opp slik at vi stopper oppe på Kvikne, midt på fjellet, så en stopp på Koppang og derfra rett til Tigerstadt. Så ta med den rette blæra!

Neida, det blir buss med dass!

Kan legge til at bussen blir noe av det bedre hva comfort etc angjelder....



-Sjåffør`n-
 
Dumt at jeg har flytta fra Trondheim til Asker, den bussen vill jeg også gjerne vært med i! På den annen side.... :)
 
Dag skrev:
Dumt at jeg har flytta fra Trondheim til Asker, den bussen vill jeg også gjerne vært med i! På den annen side.... :)

Det blir vel ikke verre for deg å ta tog/fly/whatever til Trondheim for å sitte på bussen enn oss andre .
:)
 
Godt tenkt Oddvar ;D

Da foreslår jeg sporenstreks at hele Norges hjemmebryggerbefolkning tar fly til Trondheim for å bli med bussen til Oslo  :bank2:

Da vi er mange artsfrender som kun har "møttes" på forumet vil jeg på det aller aller sterkeste anbefale at noen tar ansvar og på egenhånd legger opp til ett og annet underholdningsinnslag på turen. Nevner i fleng aktuelle ting:

1. "Førstemann å få øye på....."
2. QUIZ. Mikrofon er så klart tilgjengelig
3. Forslag....
 
Utrolig bra initiativ  :skitbra:
Fikk faktisk lyst til å dra hjem til mor og far i Trondheim, bare for å bli med på bussturen...
Men så kom jeg på at det kan være ganske trivelig på rutebussen fra Lommedalen inn til byen også..............  :noway:
 
Kyrre D K skrev:
Utrolig bra initiativ  :skitbra:
Fikk faktisk lyst til å dra hjem til mor og far i Trondheim, bare for å bli med på bussturen...
Men så kom jeg på at det kan være ganske trivelig på rutebussen fra Lommedalen inn til byen også..............  :noway:
Vi kan ta bussen sammen, Kyrre :)
 
Da jobbes det også med en quiz til turen, i tilfelle vi skulle gå tom for tema underveis..

Vi satser på å åpne påmeldingen i løpet av neste uke, så stå på med brygging og oppsamling av rosapoeng, hvis det trengs til fraværet. :)
 
Tilbake
Topp