Uformelt planleggingsmøte 7. januar

Sted: Godlia velhus
ved t-banestasjonen Godlia på linje 3 Øst
Bydel Østensjø
Dato: 7. januar
Tidspunkt: 15:00 og utover?
Emne: Vurdering av mulig bryggelokale og ambisjoner for bryggelaug i Oslo

Siden den allerede eksisterende tråden har blitt litt rotete, skapte jeg denne for å diskutere spørsmål før oppmøte: dette innebærer spørsmål om tid og oppmøte, samt ting dere lurer på om lokalet spesielt og lauget generelt. Jeg kjenner lokalet sånn passe godt etter å ha bodd i området og brukt velhuset i utallige år, og der jeg ikke kan svare på enkeltspørsmål rundt det vil jeg høre med folk som kan.

Interesserte som kan/vil møte opp 6. januar:
Gustavf
Nortvedt
Pål M
Cral
TroHar
Kim A

Interesserte som ikke har gitt lyd om dato/møte:
Neslekkim
Jim Eero?
Fredrik J
Bidland
Eirikhm
Jikvig?
Bård
Dahlberg

Edit: Moderator har endret dato fra 6. til 7. januar.
 
Lov å bli med selv om kunskapen om brygging ikke er av de største?  Ønsker dog å lære samt har erfaring med hammer og sag...
 
Jeg følger stort sett med på trådene, men gir ikke så mye lyd ifra meg, jeg melder også interesse! Kan nok møte opp 6 Januar
 
TroHar skrev:
Lov å bli med selv om kunskapen om brygging ikke er av de største?  Ønsker dog å lære samt har erfaring med hammer og sag...

Jeg tror det trengs litt hammer og sag før det eventuelt kommer øl ut fra det lokalet, så det er bare å møte opp. Da treffer du sikkert noen som kan lære deg litt om brygging også.
 
Nidveg skrev:
Dato: 6. januar
Tidspunkt: 15:00 og utover?

Dette kommer ganske fort innpå nyåret og jeg gleder meg... Tidspunktet er imidlertid ikke helt midt i blinken for meg, da jeg vanligvis slutter på jobb en gang mellom 16.00 og 17.00.
 
Ai, så ikke før nå at dette er en fredag. Da har jeg også problemer med å stille..
edit: så i forrige tråd at Nidveg spør om det passer med lørdag 6 jan, så da er det sikkert lørdag 7 jan han Mener
 
nordtvedt skrev:
Ai, så ikke før nå at dette er en fredag. Da har jeg også problemer med å stille..
edit: så i forrige tråd at Nidveg spør om det passer med lørdag 6 jan, så da er det sikkert lørdag 7 jan han Mener

Det stemmer, her er det jeg som har gått i surr med kalenderdagene. 7. Januar er riktig. Skal rette opp dette.
 
av en merkelig grunn får jeg ikke rettet opp feilen: kan en moderator trå til og rette opp datoen i emnet?
 
Jeg får ikke oppdatert den første posten med deltakere, men det er vel ikke reint kritisk ennå. Interesserte møter opp, så fører vi opp manntall 7. januar.
jrstrengen skrev:
Er helt fersk innen brygging, men blir gjerne med på dette.

Supert! Jo flere vi er sammen, etc.
 
Godt å se at det går fremmover!

Er i utgangspunktet opptatt den lørdagen, men kan være jeg får satt av noen timer.
 
Jeg kan bli med på 6.januar, men feirer 30 årsdag den 7.januar :jaha:

Er det slik at datoen kun er satt til 7.januar?
 
JimEero skrev:
Jeg kan bli med på 6.januar, men feirer 30 årsdag den 7.januar :jaha:

Er det slik at datoen kun er satt til 7.januar?

Slik er det nok, ja. Regnet med at de fleste hadde tid en lørdags ettermiddag, synd at du ikke kan komme. Som sagt så er det bare å fyre av spørsmål hvis du lurer på noe ang. lokalet.
 
Nidveg skrev:
JimEero skrev:
Jeg kan bli med på 6.januar, men feirer 30 årsdag den 7.januar :jaha:

Er det slik at datoen kun er satt til 7.januar?

Slik er det nok, ja. Regnet med at de fleste hadde tid en lørdags ettermiddag, synd at du ikke kan komme. Som sagt så er det bare å fyre av spørsmål hvis du lurer på noe ang. lokalet.

Den er god. Jeg har foreløpig ikke noen umiddelbare spørsmål, men det hadde vært kjekt å høre i ettertid hva som ble utfallet av planleggingsmøte.
 
JimEero skrev:
Nidveg skrev:
JimEero skrev:
Jeg kan bli med på 6.januar, men feirer 30 årsdag den 7.januar :jaha:

Er det slik at datoen kun er satt til 7.januar?

Slik er det nok, ja. Regnet med at de fleste hadde tid en lørdags ettermiddag, synd at du ikke kan komme. Som sagt så er det bare å fyre av spørsmål hvis du lurer på noe ang. lokalet.

Den er god. Jeg har foreløpig ikke noen umiddelbare spørsmål, men det hadde vært kjekt å høre i ettertid hva som ble utfallet av planleggingsmøte.

Vi får skrive ned de viktigste punktene, og legge ut et referat.
 
Tilbake
Topp