UI.X

katla

 
Her er skjedd noko rart idag... Logoen er erstatta med noko som ser ut som slikt ein har på miksebord og så står det UI.X.. Er det nokon som er lydteknikar eller noko liknande som har tatt over dette forumet no?



uix.jpg
 
Bugg? eller så har du forandret temaet på forumet. Ser normalt ut hos meg.

Gå ned på siden og velg norbrygg-stil.
 
Testet Norbrygg-UIx stilen, og nå har det smittet over på den orginale. Er nok bare noen gnomer som holder på å jobbe innimellom all malten.
 
Her står det faktisk Norbrygg-stil (det var ein knapp eg ikkje hadde sett før...) og norsk... Er nok som Glenn_Pederz seier ei lus ein eller annan stad.
 
Trodde først norbrygg hadde begynt med reklame jeg, men så klikket jeg på banneret og ble bare tatt tilbake hit.
 
Står framleis UI.X her hjå meg - og det står Norbrygg-stil... Har til og med bytta fram og tilbake på stil og det står framleis UI.X. Så har eg tvangsoppdatert cache i nettlesaren - det står framleis UI.X.

Eg ser dette både på IPADen og på MACen (i Safari, Chrome, Firefox, (og eg kan sikkert finna fleire nettlesarar å testa). Jamvel på utviklingsplattforma mi på Vindaugs 8.x ser eg denne UI.X - både i Chrome og i IE.

Eg overlever nok dette men det skal vel neppe vera slik. Sidan eg ikkje er innvidd i Xenforo sine inste løyndomar har eg lite anna å koma med enn å påpeika at det er noko rart ein eller annan stad.

Den pragmatiske løysinga ville vel vera å overskriva denne filen: https://forum.norbrygg.no/styles/uix/uix/logo.png - det ville fiksa problemet. Men idag er det ofte lite pragmatisme å spora - ein skal liksom gjera alt etter såkalla "best practises" (kva no det er for noko (og eg ville vel også sei - kven har definert dei såkalla "best practises".).......
 
image.jpg
Når man først er inne på manglende Norbrygg logo. Snarveien til forumet på Hjemskjermen har plutselig skiftet fra Norbrygg logo til xenForo. Flere som har opplevd dette på Iphone?

(Og ja, hvis noen lurer påbakgrunnsbildet, så er det kjeften på hunden min du ser. o_O)
 
Den pragmatiske løysinga ville vel vera å overskriva denne filen: https://forum.norbrygg.no/styles/uix/uix/logo.png - det ville fiksa problemet. Men idag er det ofte lite pragmatisme å spora - ein skal liksom gjera alt etter såkalla "best practises" (kva no det er for noko (og eg ville vel også sei - kven har definert dei såkalla "best practises".).......

I tilfellet med UI.X, som er rammeverket designet på forumet er basert på, er «best practices» definert av Audentio design, som er leverandøren, og er det som sørger for at endringene overlever oppgraderinger. Her var det altså valgt den pragmatiske løsningen, i stedet for den riktige løsningen, og logoen forsvant når forumet ble oppgradert.
 
Tilbake
Topp