Underforumet "Sunnmøre Bryggelaug" opprettet

Per Arne

Norbrygg-medlem
Hei alle Sunnmøringer.

Under samlinga vi hadde hjemme hos meg 2. mars, ble det snakket om å starte Sunnmøre Bryggelaug.
Så langt er underforumet opprettet her på Norbrygg sine sider, så kan vi samle tanker og ideer her.
Nå får dere Sunnmøringer komme på banen, så får vi se om det er stor interesse for et lokallag.

Takk så langt til Norbrygg og Gahr for opprettelsen av underforumet.  :)
 
Godt å se at noe av det vrælet vi kom frem til på treffet blir en realitet :D Store planer! ^^,  :biersmile: :ilike: :amen:

Får håpe alle sunnmøringer skriver og viser sin interesse! Kan bli gjort store ting om man gjør det sammens  :biersmile:
 
Flotte greier. Det spirer og gror i bryggeinteressen rundt heile fylket. Kan bli både inspirasjon og samarbeid av slikt.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Supert, kjekt å ha en arena å kunne samle gjengen fra Sunnmøre!

Og ikkje minst, takk for sist! :D
 
Støttes! Det passet dessverre dårlig dagen det var treff på Glomset! Håper det blir en tradisjon! :)

Ø
 
torjv skrev:
Supert, kjekt å ha en arena å kunne samle gjengen fra Sunnmøre!

Og ikkje minst, takk for sist! :D
Takk for sist ja. Hyggelig at du hadde mulighet til å komme.  :)

oysts skrev:
Støttes! Det passet dessverre dårlig dagen det var treff på Glomset! Håper det blir en tradisjon! :)

Ø
Synd det ikke passet, men neste gang passer det kanskje bedre.  :)
Tradisjon? Ja, håper på det kan bli en tradisjon at vi kan møtes noen ganger i året på forskjellige plasser rundt om på Sunnmøre. Det er bare å arrangere et treff dersom noen føler for det.


Må bare oppfordre alle til å legge til bosted i profilen sin. Det er kanskje lettere å ta kontakt når en vet at det bor en hjemmebrygger i nærheten. Ser jo nå i ettertid at det var flere jeg kunne ha innvitert hjem til meg derom de hadde lagt til bosted i profilen.
Må bare takke de som kom 2. mars for en hyggelig kveld med mye godt øl, selv om verten muligens fikk i seg noen smaksprøver for mye.  ;D
 
Takk for sist ja, var en trivelig kveld:)
Tror neste treff må bli på " Holy Grail pub & Taverna", må bare komme meg hjem fra Kina og få på plass siste rest i puben.
 
Skare skrev:
Takk for sist ja, var en trivelig kveld:)
Tror neste treff må bli på " Holy Grail pub & Taverna", må bare komme meg hjem fra Kina og få på plass siste rest i puben.

Høres ut som en plan.  ;D  :ilike:
 
Hei

Det er allereie eit slags laug på Sunnmøre, søk bjoerkedal.net så finn dokken mykje bra bilder og litt historie. Dei har hatt samling nesten kvart år sidan 1992. Det består av sunnmøringar og nordfjoringar, neste samling er på Norfjordeid 13.4. Om det er spesielt innviterte som møter veit eg ikkje, eg skal ikkje, er ivertfall ikkje innvitert. ( sukk)

Brede Furset
Stranda
 
Kjekt å sjå at det er nokon som dreg i gong eit lokallaug. Kanskje kan ein organisere fellesbestillinger både på malt og utstyr t.d. Corneliusfat?
 
Steik, ja der var det oppe og gjeng  :skitbra:

Takk for sist til alle kjente frå Glomset-laurdagen den 2. Det var svært så hyggeleg noko som vart bevist ved at klokka gjekk så altfor fort. Har ikkje vore særleg aktiv i det siste, men tek det nok att seinare  ;)
 
Hei folkens

Er fersk som brygger, men etter noen få brygg ble jeg bitt av basillen. Fikk med meg et par karer og vi kjøpte oss en Speidel 50liter. No brygges det hele tiden, er fantastiske dråper. Iallefall så bor vi på emblem og har fått lånt oss et lokale i en nedlagt gård. Et flott melkerom er nå blitt bryggeri og vi samles så ofte vi kan. Var trist at vi ikke fikk med oss treffet som var på Glomset, hadde vært en fin anledning til å treffe dere andre.

Hilsen

Sindre Eide
 
Tilbake
Topp