• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs US-05 fra kr 29,95 pr stk ink frakt (599 for 20)

Leif RBE

Norbrygg-medlem
Heisann!

Som flere her inne vet, så har jeg fra tid til annen hentet med meg masse tørrgjær når jeg har vært på ferie sørover, som en slags fellesbestilling slik at bryggefolket har kunnet bunkre opp med US-05 for en kjempebillig penge.

Grunnet liten reising har det vært stille et års tid, og jeg funderer samtidig litt på å ta inn gjær på en litt mer regelmessig basis gjennom vanlige kanaler. Da blir det fort et par kroner ekstra, men alikevel billig.

Pris for 10 eller 20 US-05 blir da:
329 for en tipakning med US-05 inklusive frakt
599 for en tyvepakning med US-05 inklusive frakt


Om det høres bra ut så kan bestilling legges inn påhttps://goo.gl/forms/jUo8Lde3V26lqdih2
Boka lukkes 9 mars og postlegging settes til senest 22 mars.

Om det blir et populært tilbud, vil overskuddet bidra til at jeg kan ta litt risiko ved å ta inn flere gjær-typer. Først tørrgjær. Så mulighet for miksing av flere tørre typer i en bestilling. Så fersk-gjær. Og kanskje viktigst for mange; hyppigere bestillings-runder! Ambisjonen er uansett å holde aktiviteten på et hobby-nivå, slik at prisene holdes lave, samtidig som aktiviteten er håndterbar.

Til Admin: Jeg ser at denne posten er i gråsonen da jeg går fra det vanlige private initiativet som det har vært i noen år, til “kickstarter-modus” Om tilbudet blir populært og dermed en gjentagende greie, så ser jeg gjerne på hva som skal til for å havne i kategorien “samarbeidspartner"

Skål!
 
Tilbake
Topp