Utrangerte el. brukte VVB

BryggePer

Norbrygg-medlem
Eg har nå sittet på telefonen og ringt diverse VVS/elektro selskaper (i Bergen for min del) uten hell. Sjekket Finn.no og ellers på nettet.

Trenger tips på gode steder for å finne brukte varmtvannsberedere enten gratis eller billig. Noen steder må jo disse ende opp til slutt.
 
Fortell at du skal bruke den til ølbrygging. Rart hvor positive og hjelpsomme folk blir da
 
Pleier å stå ved søppelkonteiner på parkeringsplassen ved rørleggaren på Espeland (Bademiljø?) vis a vi Janusfabrikken. Må gjerne køyre forbi nokre ganger for å få rette modellen.
 
Ahsell som nevnt over tar slike i retur fra rørleggere, evt så er det bare å svinge innom rørleggere å høre, de pleier som oftest ha etpar stående på lur i bakgården da de tar disse med tilbake etter oppdrag. Samler vel gjerne opp endel før de kjører de på skroten.
 
Pleier å stå ved søppelkonteiner på parkeringsplassen ved rørleggaren på Espeland (Bademiljø?) vis a vi Janusfabrikken. Må gjerne køyre forbi nokre ganger for å få rette modellen.
Jeg har avtale med flere i Bergens området hvor jeg har fått tillatelse til å hente når de har stående. Gå innom hos rørleggere å snakk med de. Det gjorde jeg
 
Tilbake
Topp