Utstyr for å holde ei kjele på 40 grader over tid

SSS

 
Eg har lyst til å lage ein berliner wiesse, men eg lurar på korleis eg skal klare å halde ei gryte på 40 gradar over tid. Eg lurar på varmebelte inne i eit kjøleskap der det allereie er ei varmeplate. Kan det funke? Evt berre med varmeplata? Ho varmar fint opp gjæringstankar med 20l+, opp ein del gradar, og no lurar eg på å gå for 8-10 liter. Men eg veit ikkje om plata er sterk nok...

Kva varmebelte bør eg kjøpe, om eg går for det?
Kva gjer andre for å halde vørteren varm så lenge?
 
Varmebelte vet jeg vil funke. En kompis som har lånt kjøleskapet mitt fikk karet opp i 40c da sensoren falt av. 25L. 5m belte. Det er kanskje 25W? Litt usikker.
 
Interessant problemstilling. Har ikke kommet dit hen at jeg har langet berliner Berliner Weiss selv, men min første tanke vil være stekeovnen.
 
Det er faktisk det beltet eg har sett på sjølv, som om det funkar til oppgåva er jo vurderinga mykje enklare. ;)

Eg har også vore innom tanken på steikeovnen, men eg trur gryta er for høg, og eg er usikker på om den vil klare å halde ein så låg temperatur, så eg har slått frå meg akkurat det....

Takk for tankar!
 
Jeg bruker PID med PT-100 i kjelen. Varmer da kjelen med kokeplaten. Har også syrnet i gjærkar en gang. Brukte da sånn gulvvarmekabelmatte og liggeunderlag.
 
Jeg har et par ganger laget 10l. Har da holdt temp ved å sette 10l gjæringsbøtte i bryggekjelen, hatt varmt vann i og så skiftet vann et par ganger. Med probiotiske kapsler er jeg i mål etter 12-18 timer.
 
Jeg har et par ganger laget 10l. Har da holdt temp ved å sette 10l gjæringsbøtte i bryggekjelen, hatt varmt vann i og så skiftet vann et par ganger. Med probiotiske kapsler er jeg i mål etter 12-18 timer.

Det var ikkje dumt. Sparar jo ein del styr på den måten.
 
Tilbake
Topp