Vekt på maltrør i Speidel 50 ?

katla

 
Er det nokon som nokon gong har målt kva eit fullt maltrør veg (når det er vått)?

Forklaring til det rare spørsmålet: eg heldt på med å laga ein maltrør-krane og må få testa den med nokolunde rett vekt for å sjå at Speidelen ikkje veltar når eg svingar maltrøret ut av speidelen med kranen.
 
I teorien 18,2 kg. Da regner jeg 13kg malt der man sitter igjen med 40% etter mesking, altså 5,2kg. I tillegg kommer minst en liter vann pr de 13kg du startet med, totalt 18,2. Regn minst 20kg!
 
Er det nokon som nokon gong har målt kva eit fullt maltrør veg (når det er vått)?

Forklaring til det rare spørsmålet: eg heldt på med å laga ein maltrør-krane og må få testa den med nokolunde rett vekt for å sjå at Speidelen ikkje veltar når eg svingar maltrøret ut av speidelen med kranen.
Er dette noe vi kan håpe å se i butikken din i fremtiden?
 
Kranen er laga og eg har eit par småjusteringar eg skal gjera på den. Øverste halvdel er svingbar slik at ein etter bruk kan svinga maltrør ut på sida av speidelen og låra det ned i ein stamp. Kranen er laga slik at den ikkje krev inngrep i speidelen og er laga i rustfritt. Den kan delast i fleire delar.

Om det blir noko produkt av det er eg usikker på - det spørs om det er marknad for det.

Men slik ser den altså ut:

speidelkrane2.jpg
 
Hvis prisen ikke blir avskrekkende så er iallefall jeg interessert :) tungt å dra opp maltrøret alene med dårlig nakke ..

Mvh
Easybrew
 
Hvis man ikke har mulighet for å feste en talje i taket, så er dette en god løsning vil jeg si. Bryggedagen ble bedre etter jeg fikk montert en krok i taket.
 
Tilbake
Topp