1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Vestbrygg og Braueule

En tråd i 'Brumas Braueule' startet av Morgan, 30 Jun 2012.

1. Morgan

Morgan
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Jeg tenker at Bård har rett, og velger å slette denne. Forøvrig var ombyggingen på BrauEulen et riktig skritt. Jeg holder på med et fornuftig filter i kokekaret, men jeg tenker også på å ha et filter mellom meskekjel og kokekar. Litt usikker her da.Kommer tilbake med bilder.

2. Morgan

Morgan
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Jeg er nødt til å korrigere her; Birger har laget noen fantastiske gode oppskrifter..Det er nok JEG som kødder med de. Det siste er 3 forskjellige Ale's; Pale,Amber og Rye... jeg er veldig spent..men resultatet ser meget lovende ut.. om disse er jeg tilbake i sept.

3. olavgn

olavgn
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Hvorfor vil du tømme ut en weissbier som smaker fortreffelig? Betyr mangel på kjørbarhet så mye? Hva er det som tyder på at du ikke har vært renslig nok?

4. Ørjan G

Ørjan G
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Hva er gale med et verdags øl da morgan  ;D ;D det er jo sommer og en trenger jo leskedrikk som smaker godt:)

5. Rutof

Rutof
    Expand Collapse
    Registrert bruker

6. Bård

Bård
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Lurer på om det med kjørbarheten stemmer. Ihvertfall hvis det er en sammenheng mellom kjørbarhet og skrivbarhet.:)

7. Morgan

Morgan
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Tre nye inner-tiere fra Birger, og disse velger jeg å legge ut i sin helhet. Dette skal jeg ha mere utav;

Vedlagte filer:

Del denne siden