Vic humle i Norge?

Noen som har peiling på om noen bryggebutikker i Norge som selger Vic humle?

Jeg nyter et glass Vic Secret av Nøgne Ø og synes dette er helt fenomenalt!!

Men etter det jeg har søkt på nettet så må jeg helt til Australia for å kjøpe den humla?
 
Send en mail til Ketil på Nøgne Ø og spør... Mulig de også må til Australia. Jeg har laget meg en liste over humletyper og butikker i Norge (i tillegg til Humlegården Ekolager i Sverige), og har ikke denne typen med i oversikten så langt. Oppdater oss gjerne!
 
Send en mail til Ketil på Nøgne Ø og spør... Mulig de også må til Australia. Jeg har laget meg en liste over humletyper og butikker i Norge (i tillegg til Humlegården Ekolager i Sverige), og har ikke denne typen med i oversikten så langt. Oppdater oss gjerne!
Forslag til vurdering!! :)

Ja, dette skal jeg gjøre! :) Skal holde deg/dere oppdatert! :)
 
Har sendt en mail. Prøvd å gjøre meg så høflig som mulig. Siden dem lager så godt øl.
Skal oppdateres her når jeg vet noe mer.
 
Men for en pris!! Sjekka webshopen til Nøgne, der er prisen satt ned til 55,- for 100 g, 105,- for 200 g. Gammel humle kanskje?
 
Brygget med Vic Secret 03.01, må allerede påstå at jeg digger denne humla. Jeg får mye ananas og urter som smak. Minner meg litt om bitterdrink ettersmak. Anbefales!
 
Jeg har ca 1 kilo fra nø hjemmebryggerdager i fjor. Har ligget vakumert i fryser, har ikke planer om å bruke det til noe..

Sent fra min D5803 via Tapatalk
 
Dersom du ikke trenger alt loebrygg, tar jeg svært gjerne 200g :)... Selvfølgelig om RawRoffe ønsker og selge :)
 
Tilbake
Topp