Video : Speidel Braumeister 20L Plus unboxing + unboxing og montering av Wifi-Modul.

Hallstein

Norbrygg-medlem
Fant absolutt ikke en eneste video som informerer om hva man får med når man kjøper en Speidel Braumeister 20L plus. Derfor lagde jeg en video. Her ser du også mer detaljert problematikken med bulkete sider, samt en bulk i bunn som jeg hadde på min speidel da den kom fra fabrikk.

Lyden fungerte ikke på det første klippet hvor jeg åpnet selve eska, så det er en noe amputert "unboxing" kan man si... Og videoen er heller ikke lagd med noe manus, så det blir litt avsporing innimellom.

"Unboxing" av speidel:


"Unboxing" av wifi-modul:

 
Jepp, synd med bulkene, men de er nok ikke til å unngå om man skal ha en kjølekappe av den sorten speidel lager.
Men så skal det sies at jeg er litt pragmatisk. Bulkene gjør ingenting, sånn egentlig. De er bare stygge å se på. Handler mer om at jeg må dempe OCD'en... :p

Bulken i bunn var litt uforventet, da.
 
Nei, den lille bulken i bunn var nærmere maltrøret i senter. Synd at det er sånn på et fabrikknytt produkt, men jeg orker ikke å lage noe stort oppstyr av det heller, å være uten bryggeri enda lenger...

Men det blir vel slik med denne som med andre produkter. Det er den første skramma som er mest sur. Etter det bryr man ikke seg så fryktelig lenger, så lenge det funker ;)
 
Nå banner jeg jo i kjerka så det høres englekor !
Jeg er en overmåte lykkelig eier av en GF connect, og simpelthen elsker mine brygg og kornfader'n selv :D Men det er nå engang så at jeg var veldig nysgjerrig på Speidel plus når den ble først ble annonsert og sto liksom å trippet for å få noen førsteinntrykk og masse videoer om unboxing og 1. bryggedag etc, men dette har jo ikke skjedd..... Hva skjer på Youtube angående Plus? lite og absolutt ingenting, denne er jo sluppet i UK og andre land i europa er den ikke ??
 
Kom nesten samtidig med nye Volvo XC60 så kan hende noe valgte seg ny bil istede for ei ny gryte, prisen er jo ikke så ulik. kan ikke med min beste vilje forstå at prisen og funksjon henger sammen.... men elsker å brygge og å bygge, så kan ligge noe der
 
Tilbake
Topp