Vil du hjelpe til under NM 2010?

Grove

Norbrygg-medlem
Hei!

Vi trenger frivillige til å hjelpe oss med å gjøre NM til et vellykket arrangement. Dersom noen av dere her på forumet har lyst til å hjelpe oss med dette setter vi i styret stor pris på dette.  Vi er spesifikt ute etter noen som kan bemanne billettsalget. Vi ser for oss at "billettluka" bemannes av to personer de første timene. Hvert skift er planlagt til å vare cirka 45 minutter.

Vi kan friste med gratis adgang til alle frivillige!

Svar gjerne i denne tråden dersom du ønsker å hjelpe til, evt. ta kontakt med grove@ontopia.net.

mvh, Styret.
 
Jeg slutter meg til Grove sitt opprop. Vi trenger hjelp under selve arrangementet (fra kl 19). Jo flere som melder seg, desto kortere og færre skift på alle som stiller. En annen aktivitet som vi kan trenge hjelp til er opptelling av stemmene til PF, hvor flere hender gjør lettere jobb. :yes:
 
Jeg har mulighet til å hjelpe til litt på begynnelsen, men må dessverre forlate arrangementet ganske tidlig i år. Kommer til å være der fra årsmøtet og utover.
 
Kjempeflott Gustav!  :ilike: Du gjorde også en solid innsats på Øl- og Matfestivalen så dette blir bra. Noen flere som blir med?
 
Vi blir stadig gladere!  :yes:

Det har vært hardt arbeid fra styrets side de siste halvannen uke. Et beskjedent anslag fra min side er at flere styremedlemmer har brukt opptil en hel arbeidsuke i denne perioden på alle forberedelsene (ølbedømming, pressekontakt, innkjøp, logistikk, administrering, forberedelse til generalforsamlingen, møter, planlegging, utskrifter osv), så det overrasker sikkert ikke at vi setter umåtelig pris på alle som kan hjelpe oss med å gjøre NM til det største hjemmebryggerarrangement i Norge.  :amen:
 
En venn av meg, Jørgen, har også tilsagt at han skal hjelpe til. Håper flere følger, desto mindre blir det å gjøre for de som stiller. :)
 
Jeg kommer etter at fotballkampen er over på Fornebu, dvs at jeg er der 19-1930. Dersom det er bruk for meg, kan jeg stille opp.
 
You bet! Takk, da står telleren forsåvidt jeg kan se på 4. Håper det er enda flere som kan ;)
 
Eduard skrev:
Vi blir stadig gladere!  :yes:

Det har vært hardt arbeid fra styrets side de siste halvannen uke. Et beskjedent anslag fra min side er at flere styremedlemmer har brukt opptil en hel arbeidsuke i denne perioden på alle forberedelsene (ølbedømming, pressekontakt, innkjøp, logistikk, administrering, forberedelse til generalforsamlingen, møter, planlegging, utskrifter osv), så det overrasker sikkert ikke at vi setter umåtelig pris på alle som kan hjelpe oss med å gjøre NM til det største hjemmebryggerarrangement i Norge.  :amen:


:respekt: :respekt: :respekt: :respekt: Styre og alle andre medvikende fortjener en hyllest for all innsats :respekt: :respekt: :respekt:
 
Jeg kan være med å bidra litt, ihvertfall i starten og en stund utover kvelden. Bør jeg møte en stund føre det begynner kl 19 eller?
Er det mulighet til å ta med to kamerater til arangementet?  :)
 
Torga skrev:
:respekt: :respekt: :respekt: :respekt: Styre og alle andre medvikende fortjener en hyllest for all innsats :respekt: :respekt: :respekt:

Jeg er helt enig.
Skulle gjerne ha stilt opp men drar til Afrika lørdag morgen. Prøver å "hanke" inn en øltørst bror, men vet ikke om det passer for han.
Stiller gjerne neste år hvis det passer.
Lykke til  :ilike:
 
Jeg kan hjelpe til om det trengs, har planer om å komme sammen med en kompis. Må dra ikke for langt ut på natta for å komme hjem utenfor byen.
 
Helt topp  :skitbra:


EDIT: Jeg har fått lurt med meg en kompis til å hjelpe dra lasset. Dama er med også. Jeg må imidlertid ha noen til å betjene standen min også så vi får rulere litt på de ulike oppgavene. Ser for meg at vi tar halvtimes skift på de ulike postene. Døra, telling osv.
 
Jeg er sånn sett alene med å stå på stand i år, men før dørene åpner kan jeg saktens hjelpe til!

Kommer på møtet også.

Hvordan blir det med opprydning i år? Er det en del av pakka for å leie lokalet, eller skal det skures gulv og stables bord til slutt?
 
Veldig bra at det er noen som kan stille opp! Arrangementet begynner klokka 19:00. Vi kommer til å sette opp en vaktplan i morgen. Det er fint om dere som har ytret ønske om å ha en tidlig vakt møter tidlig (altså før 19:00). Styret er ellers på plass fra 14/15-tiden. Siden vi ikke nødvendig kjenner ansiktene er det fint om dere tar kontakt med noen i styret når dere kommer.
 
Så det er nevnt, så  er det også for min del et poeng å komme seg ut av Tigerstaden ganske tidlig - togavgang 1 gang i timen og tidlig siste avgang...  Prøver derfor å komme litt tidlig.

MVH

MM
 
Tilbake
Topp