Vin og Bar.

Må få skryte litt av Vin og Bar.
Bestillte fra varer fra Dem mandag kl 1130.
Kl. 1500 fikk jeg beskjed om at pakken var sendt, med pakkespor.
Varer mottatt i dag torsdag kl. 0800.
Kjempebra :)

Raymond.

Jeg er også fornøyd med Vin og Bar. Imidlertid har de ikke alltid hatt oppdatert varebeholdning slik at de har vært utstolgt for noen varer. Dette skal visstnok være i orden nå, så de er absolutt gode å handle med.

Mvh Roger

Det er så godt å kunne skryte av leverandører ;D, bestilte fra Vin og Bar i går kl. 12:30, postlagt samme dag kl. 18:00  :ilike:

Vet ikke om de tåler mer skryt nå, uten at de begynner å tro på all rosen.  Uansett:

Sist lørdag innom for diverse innkjøp.  Sake skulle prøves - bare det at de hadde sake-gjær på lager var en svært hyggelig overraskelse.  Kjøpte litt ting og tang og oppdaget ikke før jeg var hjemme at jeg hadde glemt å kjøpe med nettopp denne gjæren.  Var ikke akkurat del av noe beredskapslager i kjøleskapet, den typen der...

Telefon 1550: "Klart vi kan drøye den litt til du kommer".  Joda, der var det full bemanning, smil og lykke til på veien.  Reddet dagen, Sake-fremdriften og ga en flott fjær i hatten for dem.

Er selv så altfor glad i å handle alt mulig på nettet; men disse karene fortjener all mulig handel/støtte.  Godt utvalg, greie priser, smil og råd er det alltid å få.  De har "kroket meg" som kunde!  ::)

MM

Bare for å ballansere dette litt så måtte jeg vente over 3 uker før jeg etter et par purringer fikk det jeg skulle ha.  Da manglet det visst diverse og det er for så vidt greit om man får tilbakemeldinger og ikke bare lover at det sendes i morgen.  Ble til slutt ringt opp og da forandra vi litt på innholdet  og da ble alt ok igjen og  kommer sikkert til å handle mer derfra etter hvert.

ivrig netthandler, og god ebay kunde, Vin&Bar er seriøse. ingen tvil. har opplevd noen varer ikke på lager, men ikke etter oppdateringen av hjemmesiden deres
ellers helt ok. er du i tvil svarer de på mail innen kort tid.

Noen erfaringer med leveringer fra stana?
sikkert seriøs forhandler, men lurer på leveringstider

magne1972 skrev:
ivrig netthandler, og god ebay kunde, Vin&Bar er seriøse. ingen tvil. har opplevd noen varer ikke på lager, men ikke etter oppdateringen av hjemmesiden deres
ellers helt ok. er du i tvil svarer de på mail innen kort tid.

Noen erfaringer med leveringer fra stana?
sikkert seriøs forhandler, men lurer på leveringstider

Hos Stana manglet det alltid fakturerte varer i bestillingen, hvorpå jeg måtte sprette alle sekker fordi han ikke trodde meg, ikke aktuell mer,
Vin og Bar, alltid feillevering (stress ?), lite aktuell.

har til gode å se hva stana leverer, det jeg sier der er på andres vegner... håper jeg ikke opplever det du har gjort der.
anngående vin&bar har jeg ingen problemer, de sendte feil en gang, og via mail var den saken ok i løpet av 2-3 dager i min favør med ønske om å komme tilbake.

magne1972 skrev:
har til gode å se hva stana leverer, det jeg sier der er på andres vegner... håper jeg ikke opplever det du har gjort der.
anngående vin&bar har jeg ingen problemer, de sendte feil en gang, og via mail var den saken ok i løpet av 2-3 dager i min favør med ønske om å komme tilbake.

Vin og Bar får så mye skryt at jeg setter staus til aktuell.  :)

Tilbake
Topp