• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Vurderer å selger BB60 3.gen med org. silekar.

Vurderer å selge min BB60 da jeg som småbarnsfar ikke får tid til å brygge. Ingen kjente skader eller skavanker. Kjele er brukt 2-3 ganger. Selges i eske, og jeg tror jeg har kvitteringen liggende. Må ikke selge, men er villig til å selge dersom den fortsatt er verdt en del.

Hva er folk villige til å betale?
 

Vedlegg

  • BB60.png
    BB60.png
    974,6 KB · Sett: 194
Til info:
Følgende regler gjelder for kjøp og salg:

  • Beskrivelse, eventuelt med bilde, skal legges ut i annonsen.
  • Ved direktesalg skal salgspris være presisert, og først til mølla-prinsippet gjelder. Første innmeldte interessent som aksepterer salgsprisen får kjøpe varen. Hvis endelig pris ikke er avklart på det tidspunktet fellesbestillingen legges ut, bør det presenteres et prisanslag.
  • Ved auksjoner skal det settes tidsfrist og minstepris. Innkomne bud tilsvarende minstepris eller høyere skal godtas ved fristens utløp.
  • Klargjør om varen må hentes og eventuelt hvor, eller om den kan sendes. Ved fellesbestillinger bør det minimum foreligge et estimat på fraktkostnader.
  • For i sikre full transparens skal all korrespondanse frem til salgspunktet skje i tråden. Budgiving etc skal ikke foregå skjult, for eksempel ved bruk av pm. Personlig informasjon kan sendes utenfor.

Brytes disse reglene vil annonsene bli fjernet.

Edit: Retningslinjene oppdatert 27.03.15
 
Som følge av at annonsen ikke var helt etter "boka", ønsker jeg å presisere følgende: BB60 med silekar selges høyestbydende over 5999,- Budrunden avsluttes kl 24:00 05.06.2015. Varen kan sendes i original eske for kjøpers risiko, og kjøper betaler porto. Varen befinner seg i Oslo, og kan besiktiges. Alt av originalt utsyr medfølger, ellers ikke noe mer enn silekar. Lokket har en liten tilpassing for at sirkulasjonsslange får plass under lokket - synes ikke når lokket er lagt ordentlig på. Etter mitt syn er sirkulasjon ett must for å holde jevn temperatur og høyt utbytte.
 
Regelsitatet var ikke mot selger, men til (nå slettet) innlegg om PM (privat melding) :).
 
Bilde av tilpasning av lokk for sirkulasjonsslange. Hullet kommer unde kanten på kjelen når lokket er ordentlig på.
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    152,2 KB · Sett: 101
Høyeste budgiver holdt ikke ord, og ønsket ikke å stå ved budet sitt. Kjelen ble derfor ikke solgt.

Dersom det er noen som ønsker å kjøpe den for 6000,- så går den til førstemann som er villig til å betale denne summen.
 
Tilbake
Topp