Winter warmer

Brygget i fjor juleøllen fra bryggselv. Gahr-edition. Denne skal ikke forveksles med yuleale, som de nå også har.

Uansett, synes winter warmeren jeg brygget i fjor ble veldig god i fjor, og helt fantastisk i år. Utrolig god!

Mitt spørsmål er derfor som følger.. Er det noen som har en oppskrift på en litt kraftigere winter warmer de kunne tenke seg å dele? Den jeg brygget i fjor var på 5,5% og spot-on i følge oppskriften. Kunne tenkt meg å brygget en tilsvarende øl med rundt 8% abv. Store deler skal lagres.

Noen som vil dele oppskrift?

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Settet er ikke lengre i salg.. Samt at jeg allerede har gjæren..

Derfor er jeg nå mest interessert i en oppskrift..

Kanskje vi kan få ristet den ut av Gahr?

Gahr, er du der ute og leser dette, så kan du se på dette som en ærbødig forespørsel! :)

Når det gjelder oppskriftene på ølsettene hos Bryggselv er det ikke egentlig my call å gå ut med dem. For spørsmål om disse ber jeg alle om å henvende seg til Bryggselv.

Gahr skrev:
Når det gjelder oppskriftene på ølsettene hos Bryggselv er det ikke egentlig my call å gå ut med dem. For spørsmål om disse ber jeg alle om å henvende seg til Bryggselv.

Full forståelse og respekt for det!

FreddyA skrev:
Tror ikke den er langt unna Andrimne Christmas Ale i artikkelen Brygging av Old Ale i medlemsseksjonen :)

Medlemsseksjonen.... denne finner ikke jeg, mulig det er meg som er helt på jordet som vanlig men..... kan noen hjelpe meg fram her  :hadet:

(er medlem)

julius skrev:
FreddyA skrev:
Tror ikke den er langt unna Andrimne Christmas Ale i artikkelen Brygging av Old Ale i medlemsseksjonen :)

Medlemsseksjonen.... denne finner ikke jeg, mulig det er meg som er helt på jordet som vanlig men..... kan noen hjelpe meg fram her  :hadet:

(er medlem)

Forstår at du har betalt medlemsavgift så då er det vel berre opp til administrator å gje deg tilgjenge.

Etter ca 25 brygg er Andrimne Juleale fra nevnte artikkel fortsatt min favoritt av de mørke vi har laget. Ny batch brygget i vår, måtte julen snart komme!

julius skrev:

(er medlem)

Pass på at du er registrert med samme epostadresse i Hypersys (det står på fakturaen hva du er registrert med, og jeg sender PM) og på forumet.

Tilbake
Topp