Nyeste aktivitet

• Steinar Huneide
    Steinar Huneide reagerte på loebrygg sitt innlegg i tråden Trykkgjæring med Like Like.
    Hvis du slipper ut trykket, tørrhumler og innfører oksygen er det bedre å sette på gjærlås etterpå så oksygenet har en mulighet til å...
  • Terjedd
    Terjedd reagerte på loebrygg sitt innlegg i tråden Trykkgjæring med Like Like.
    Hvis du slipper ut trykket, tørrhumler og innfører oksygen er det bedre å sette på gjærlås etterpå så oksygenet har en mulighet til å...
  • Terjedd
    Terjedd reagerte på Kold Brygg sitt innlegg i tråden Trykkgjæring med Like Like.
    Jeg bruker trykkgjæringsutstyr men gjærer ikke under trykk siden jeg i min situasjon ikke ser noen fordeler. Kun bakdeler (mindre smak...
  • cjohansen
    cjohansen reagerte på Kold Brygg sitt innlegg i tråden Trykkgjæring med Like Like.
    Jeg bruker trykkgjæringsutstyr men gjærer ikke under trykk siden jeg i min situasjon ikke ser noen fordeler. Kun bakdeler (mindre smak...
  • loebrygg
    loebrygg svarte på tråden Trykkgjæring.
  • loebrygg
    loebrygg svarte på tråden Trykkgjæring.
    Ja, men det vil også undertrykke oppryddingsarbeidene. Ikke gunstig å gjøre det for tidlig i hvertfall eller bruke for høyt trykk mot...
  • Kold Brygg
    Kold Brygg svarte på tråden Trykkgjæring.
  • Finn Berger
    Finn Berger reagerte på Skogslik sitt innlegg i tråden Deilige bilder!!! med Haha Haha.
    Lekker søppeldunk på Crowbar.
  • Finn Berger
    Finn Berger svarte på tråden Trykkgjæring.
    Var litt busy akkurat da, så ja - jeg kunne vært mer utførlig. Begrunnelser skader aldri. (Men det gjelder innlegget ditt, også;).)
  • Mc.
    Fikk denne allerede torsdag, og har fått hvile i kjøleskapet til i dag. Skjenker flott i glasset og fra første blikk er karbonering og...
  • Ove
    Ove svarte på tråden Trykkgjæring.
    Det er et type svar som gjør det mye kjekkere å heller spørre KI
Tilbake
Topp