Bjorleik 2013 - Flaskekonkurransen

Da er påmeldingsskjemaet til flaskekonken på Bjorleik klart.

De som ønsker å delta går inn her og fyller ut etter beste evne.

VIKTIG: Man må merke flaskene med en selvvalgt kode bestående av tre store bokstaver og tre tall. Koden skrives på en papirlapp som festes med strikk til flaskene. NIX lim eller tape! Kun vanlige bjørnunger (standard pantbare 0,33 l-flasker, ikke longnecks) er tillatt. Det må sendes inn 4 flasker av hvert øl.

Flasker som ikke er merket korrekt, eller er av feil type vil ikke bli bedømt.

Ølene sendes til:

Vestbrygg AS
Camilla Colletsgate 12
5052 Bergen
Norway

Det er også mulig å levere øl i åpningstiden.

Premier kommer vi straks tilbake til, men det blir gavekort i år også.

Flaskene må være sendt senest lørdag 7. september hvis man skal regne med å få ølet med i konkurransen. Merk: det står 6. september på påmeldingsskjemaet, men flaskene må sendes inn senest 7. sept.
 
Gahr skrev:
Kun vanlige bjørnunger (standard pantbare 0,33 l-flasker, ikke longnecks) er tillatt.

Dersken, der ble jeg tatt på senga gitt... Har flasker med vinkorker jeg ;)
Neste år...da...
 
NicolaiGj skrev:
Pokker, har ikke fått det på flaske enda. Må gjøres i kveld, så håper på at jeg rekker å karbonere.

Pokker2, Har ikke fått brygget enda. Plan: Gjæres på 25gr, karbonerer kunstig, kjøler til frysepunktet, tapper på flasker, sender. Voila! (Blir vel ekskludert fra foreningen... :bank2:)
 
Tenk litt på de som skal drikke ølet også, det er liten vits i å sende inn øl en ikke er fornøyd med selv.
 
Fikk flasket i går kveld, så det skal nok gå fint, så får vi se neste lørdag om det er verdt å levere inn.
 
ThomasRS skrev:
Skal inngangsbilletter selges på nette i år? Eller er jeg på tyttebærtur?

Legger ut påmeldingsinfo i løpet av helga. Betaling i døra og påmelding på mail som vanlig.
 
Tilbake
Topp