• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Boilermaker 15 gallon med falskbunn selges

AudunWS

Dommer
Selger en  Blichmann Boilermaker 15 gallon med falskbunn og hull for autosparge. (Autosparge følger ikke med)
Den originalen kranen følger med, men ikke hurtigkobling. Kjelen er polstret med Biltema isolasjonsmatte

Selges høystbydende over kr 3000,-
Sendes helst ikke, men det er selvsagt mulig på kjøpers regning

35cfab16feab11e29a0222000ae91425_7.jpg
 
Etter å ha tenkt meg om og gjort litt research, ser jeg at denne blir hakket for liten.
Min interesse er derfor trukket.
 
Odland skrev:
Et kupp!!

(Er det Yeti som meskes inn?)

Det stemmer, det er Snømann versjon 2 som meskes.

Hvis noen lurer på størrelse så går det fint å meske 16kg malt. Det er 16kg som er på bildet
 
Gjør nok det. Det er 16kg i kjelen på bildet, men da mesker jeg med rimelig godt med vann da jeg liker å ha en 2-3cm med væske over mesken
 
Godt. Etter fadesen i går vurderte jeg denne. Men slo det 90% fra meg da jeg syntes det ble litt storflott å ha et eget meskekar til ett øl som jeg kanskje brygger én gang i året.
 
Odland skrev:
Godt. Etter fadesen i går vurderte jeg denne. Men slo det 90% fra meg da jeg syntes det ble litt storflott å ha et eget meskekar til ett øl som jeg kanskje brygger én gang i året.

Skal love deg at jeg har vurdert det samme, "kjekt å ha hvis om atte...." Men fant ut at den kom til å stå på loftet i 2 år så da ble det salg, kjøpte en MonsterMill i stedet for :)
 
Tilbake
Topp