• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Corneliusfat ønskes kjøpt i Sandnes

Trenger noen flere fat grunnet økning av bryggefrekvensen. Trenger fat for en 50-liters batch, dvs 3 stk 18-litere, 6 stk 9-litere eller tilsvarende. Om noen skulle ha en haug med flasker til overs kan dette også være av interesse... ;)

Mvh Terje
Tukthuset Bryggeri
 
Skal til Danmark i sommer og tenkte meg et besøk hos Lund Teknik. Hvis vi kjøper noen fat(4-8stk) og noe annet utstyr må vi stoppe i tollen og fortolle disse uansett? Det er vel ok å ta med noe hjem uten toll vel?
Vis små mengder også må fortolles så lurte eg på om kanskje vi skulle fylle en hel henger med fat om det var flere på sørvestlande som var interesserte.
 
Har fat og selge (4 stk) men da må du over fjorden
Synes det er enklere og bruke 30 liters da disse passer bedre i kjøleskap
Og jeg setter også på Rutof sine China koner og da passer det akkurat med 2 stk.30 liters
Kjøpte disse 4 cornyfatene men har aldri vært brukt
 
Jærbrygg skrev:
Skal til Danmark i sommer og tenkte meg et besøk hos Lund Teknikk. Hvis vi kjøper noen fat(4-8stk) og noe annet utstyr må vi stoppe i tollen og fortolle disse uansett? Det er vel ok å ta med noe hjem uten toll vel?
Vis små mengder også må fortolles så lurte eg på om kanskje vi skulle fylle en hel henger med fat om det var flere på sørvestlande som var interesserte.

Du trenger ikke å fortolle/betale MVA hvis verdien på varene er under 6000kr
 
Hei.
Hva må en gi for fatene hos Lund?
Er fersk i dette gamet, men spekulerer i anskaffelse av fat. 1stk.  19 liter og 2 stk. 9 evt. 12 liter.

Mvh
Thomas.
 
TSH skrev:
Hei.
Hva må en gi for fatene hos Lund?
Er fersk i dette gamet, men spekulerer i anskaffelse av fat. 1stk.  19 liter og 2 stk. 9 evt. 12 liter.

Mvh
Thomas.

4stk.brukte corneliusfat 19L trykktestet hos Lund Teknik koster 1085 danske kroner.

Gå inn på lundteknik.dk
 
Oi.
Da er det jo en del å hente. Var inne på siden, men visste ikke om prisen var pr.stk eller for 4.
Jeg kunne tenkt meg noen fat, men kan ta det på PM  med deg Jærbrygg. Bor jo rett i nærheten også ser jeg.

Thomas.
 
Caboroig, det ble nok litt for langt å kjøre og jeg trenger dem om et par dager. Men takk for tilbudet. ;) Jeg får se om jeg finner noe i nærheten, eller så får jeg ty til andre løsninger. Håper det er noen i nærheten. ;))
 
I etterpåklokskapens navn burde jeg kanskje gjort det, men jeg trenger det denne uken. Noe seint nå...';)
 
Tilbake
Topp