Craft co/ Bryggselv konkurs

Autokorrekturen foreslår homebrew.no når jeg skriver holmbrew. Kanskje de rett og slett har gamblet på at Strømmenkunder med pølsefingre skal skrive holmbrew.no?
 
Tror heller at det er Tobias Holm. Han har en YouTube kanal som heter Holm Brew. Holm Brew har en Facebook side som sier at de skal starte med butikk på Rud og profilen stemmer med YouTube kanalen til Tobias Holm. Men mer enn det vet jeg ikke.
 
Ouch, får håpe ikke dette stemmer, da …
(Se «åpningstider»)
Vis vedlegget 63049
Det er noe rart der; det står "Nettsted bryggeland.no" . Og Bryggeland er nedlagt - for lenge sida. ( bryggeland.no leder deg til homebrew.no, men det er kanskje ikke så rart, sida Strømmen er fortsettelsen av Bryggeland.)

Det var i alle fall ikke noe som tyda på snarlig nedleggelse da jeg var innom der for noen dager sida. Jeg fikk høre litt om planer og avtaler, og det ville jeg nok ikke fått om de var på randen av å måtte gi opp.
 
Ser at Brewshop har kjøpt bryggselv.no domenet.
Hvis du går til bryggselv.no nå, så ender du hos brewshop


1689091915612.png

1689091944859.png


Litt interresant at underdomenet blogg.bryggselv.no fortsatt kjører:
1689091993513.png

1689092036739.png
 
Skissen er vel ikke helt riktig. Alle underdomener registreres normalt som A-record. Det er derfor lite sannsynlig at oslo.norbrygg.no ligger under både kristiansand.bryggselv.no og larvik.bryggselv.no. De ligger trolig på samme nivå alle underdomener, selv om de kan peke forskjellig :)
 
Tror heller at det er Tobias Holm. Han har en YouTube kanal som heter Holm Brew. Holm Brew har en Facebook side som sier at de skal starte med butikk på Rud og profilen stemmer med YouTube kanalen til Tobias Holm. Men mer enn det vet jeg ikke.
Var innom butikken i dag på veg hjem etter jobb og hilste på Tobias og Junior.

De åpner snart, men det er en del som gjenstår. Tror det blir for det meste standard varer (malt, humle, tørrgjær) og lit av små stash og CO2. Dessverre ikke noe liquid yeast.

Blir bra dette, no BS.
 
Tilbake
Topp