Deilige bilder!!!

Endelig fikk jeg Dogfish Head ølet jeg hadde bestillt fra USA. Er en veldig lykkelig mann akkurat for øyeblikket :)

800_1.jpg
 
Det ble ikke billig.
Ølen, inkludert frakt (måtte sende med JetCarrier), toll, moms og andre avgifter så måtte jeg ut med 139,- kroner i snitt per flaske. For meg er det vel verdt det for øl som ellers er umulig å få tak i her til lands.
 
Det ble ikke billig.
Ølen, inkludert frakt (måtte sende med JetCarrier), toll, moms og andre avgifter så måtte jeg ut med 139,- kroner i snitt per flaske. For meg er det vel verdt det for øl som ellers er umulig å få tak i her til lands.

Helt eni, derfor jeg vurderer det selv ;P Flyfrakt da eller?
Hvilken nettbutikk brukte du? :)
 
Flyfrakt ja. Sparer litt på sjøfrakt, men ikke så mye egentlig. Og er man utålmodig, så er man utålmodig :p

Jeg kjøpte fra halftime.com
 
Boilermakeren kjøpte jeg fra bryggselv. Spargearmen kjøpte jeg fra Morebeer, den kostet $200 ink frakt + 500kr i tull og avgifter.
 
Flyfrakt ja. Sparer litt på sjøfrakt, men ikke så mye egentlig. Og er man utålmodig, så er man utålmodig :p

Jeg kjøpte fra halftime.com

Hmm, halftime.com så kommer jeg til fantasy football League. Finner ingen øl der ? Eller er det en skjult undermeny ?

Easybrew
 
Det fristet veldig å bestille en del flasker med Dogfish. Etter å ha sett serien er det jo kjipt å ikke ha smakt det. 140 spenn pr flaske er jo ganske drøyt, men penga blir jo borte allikevel. Så hvorfor ikke bruke det på kvalitetsøl.
 
I6LDUCx.png


Kunne ikke dy meg, undertegnete som frivillig på Bergen Ølfestival.
Fikk raskt kallenavnet "humlepung".
 
Tilbake
Topp