Jeg skal sjekke hvorfor innstillingene er satt som de er og kommer tilbake til denne tråden.
Det stemmer visst, jeg må ha lest feil kalender. Lørdag 13. September. Får dessverre ikke til å redigere tråden lenger.
Ah! Carapils er rett. Min feil! Så hadde det igjen vært fint å kunne redigere gamle innlegg...
..Byggmakker!
osv osv.
Pretty please with sugar on top?
Vil gjerne endre "kuk shipping" til "kun shipping" før ryktene begynner å gå.
* Om noen ønsker å gå ut døra på den ene eller andre måten. Vil det ikke da være fear at det er den enkelte skribent som bestemmer hva som skal stå igjen? Tragisk om de du nevner sletter sitt innhold, men om det er det de ønsker synes jeg de skal få lov til det.
Kanskje editerte poster kan komme opp som ulest?
Det var ikke noe problem at vi kunne editere poster før, var det?
Jeg synes det er et problem at innlegg endres og at jeg ikke kan se hva som egentlig kommenteres. Eksempelet med oppskrifter er typisk, men også på kjøp- og salg. Restriksjonene kom heller ikke med nytt forum, men etter en diskusjon mellom IT-komiteen og styret i november (og var da et resultat av en konkret hendelse).
Men det er selvfølgelig naturlig at det er de som ikke liker løsningen som roper høyest. Jeg er allikevel ganske sikker på at det er fornuftig å ha disse begrensningene.
Men det er selvfølgelig naturlig at det er de som ikke liker løsningen som roper høyest. Jeg er allikevel ganske sikker på at det er fornuftig å ha disse begrensningene.