Det er ingen som blir sensurert.joques skrev:Dæven, nå ser jeg at jeg er blitt sensurert også. Hoi hoi, dette blir jo bare bedre og bedre! Kan virkelig si at Norbrygg og dets styre ikke utvikler seg i en måte som gjør at jeg er interessert i å være medlem lenger.
Tor Gilje skrev:Denne tråd er i levende live, rutolf forsetter som før, dette er rutolfs tråd.
Gahr skrev:Tor Gilje skrev:Denne tråd er i levende live, rutolf forsetter som før, dette er rutolfs tråd.
Antar du mener Rutof?
joques skrev:Gilje, nå har jeg saumfart tråden, og ingen steder står det at Rutof kan fortsette som før. Hvis så er tilfelle, så fint og flott. Men da burde det kanskje formidles Så kan denne tråden gå tilbake til det den var, så kan diskusjoner om styrets rolle gå i en annen tråd, og så kan jeg gå tilbake i deep, deep lurker modus
Tor Gilje skrev:Denne tråd er i levende live, rutolf forsetter som før, dette er rutolfs tråd.
Etter hva jeg forstår så er svaret her både ja og nei.Richard skrev:Er det plass i et vanlig norsk kjøleskap for 60-literen?