Oppgradering søndag 17. desember 2023

tfheen

Administrator
Maskinen forumet på kjører en etterhvert veldig gammel versjon av operativsystemet sitt og det er på tide å få det oppgradert. Det kommer til å skje på søndag morgen litt etter at jeg har stått opp, spist frokost og kanskje gjort litt yoga, men før jeg drar på skitur. Dette betyr nok kanskje noe sånt som i åttetiden, men det kommer an på når jeg våkner.

Forumet og konkurransesystemet vil være utilgjengelig mens oppgraderingen foregår, og jeg regner med opp til en times nedetid. Vi beklager selvsagt ulempen det medfører, men regner med at de fleste klarer seg uten forum en liten stund.
 
Maskinen forumet på kjører en etterhvert veldig gammel versjon av operativsystemet sitt og det er på tide å få det oppgradert. Det kommer til å skje på søndag morgen litt etter at jeg har stått opp, spist frokost og kanskje gjort litt yoga, men før jeg drar på skitur. Dette betyr nok kanskje noe sånt som i åttetiden, men det kommer an på når jeg våkner.

Forumet og konkurransesystemet vil være utilgjengelig mens oppgraderingen foregår, og jeg regner med opp til en times nedetid. Vi beklager selvsagt ulempen det medfører, men regner med at de fleste klarer seg uten forum en liten stund.
Om det betyr at det skjer noe med alt spammet som renner inn (?), er det vel verdt "ulempen".

Uansett: takk for at du gjør denne jobben:).
 
Oppgraderingen er nå ferdig. Konkurransesystemet trenger litt omsorg, jeg tar det i løpet av dagen.

Det vil dessverre ikke gjøre noe med spamtrykket, dette er bare for å sørge for at de delene av systemet som ligger under forumet er oppdatert til nyeste versjoner.
 
Har sendt pm for første gang etter oppgradering.

Etter jeg trykker send virker det ikke som meldingen blir sendt. Det skjer likesom ikke noe på sida. Resultatet var at jeg trykket send flere ganger. Det resulterte i at jeg sendte samme meldingen mange ganger :oops:

Han som svarte, hadde åpenbart samme utfordring. Siden jeg fikk samme svar flere ganger.
 
Til info
Jeg fikk litt utfordringer i konkurransesystemet. Tollef skulle se på det i kveld.
 
Det er definitivt noe feil med PM-systemet.

Når du trykker "send", skjer tilsynelatende ingenting. Men om du prøver å trykke send igjen, får du beskjed om at du må vente litt før du kan sende ny melding. Men teksten din blir lagret som kladd, så med mindre du aktivt sletter den dukker den opp igjen og lager krøll neste gang du skal svare.
 
Det er definitivt noe feil med PM-systemet.

Når du trykker "send", skjer tilsynelatende ingenting. Men om du prøver å trykke send igjen, får du beskjed om at du må vente litt før du kan sende ny melding. Men teksten din blir lagret som kladd, så med mindre du aktivt sletter den dukker den opp igjen og lager krøll neste gang du skal svare.
Jeg hadde samme problemet med PM/DM
 
Tilbake
Topp