Raumarpils Gevinst

B

BjarneHB

Lurer på hva vi skal gjøre med gevinsten fra Raumarpilsen. Vi har et gavekort på 1300kr et 9 liters fat og en Beemaker bryggesak. Det har kommet noen forslag. Mange mener vi trenger felles fat og bør selge eller bytte Beermakeren. Jeg snakket med butikken men han var ikke så veldig villig til å bytte. :jaha: Jeg tenkte vi kunne selge den og kjøpe felles fat for pengene. Kom med forslag og meninger om hva vi skal gjøre med gevinsten. Og ikke minst er det noen i klubben som kan tenke seg å kjøpe den.
 
Fine tanker.  Vi kan gjerne "utlyse" den internt til en hyggelig pris (2/3?).  Hvis ikke det napper hos noen, legger vi den ut åpent til samme pris.  Fat ser jeg vanskelig at vi for for mange av med det første...
 
Morten K. Agerup Myhr skrev:
Fine tanker.  Vi kan gjerne "utlyse" den internt til en hyggelig pris (2/3?).  Hvis ikke det napper hos noen, legger vi den ut åpent til samme pris.  Fat ser jeg vanskelig at vi for for mange av med det første...
Helt enig, Ser at flere har solgt Beermakeren premien sin for 2500Kr. Er om noen av medlemmene har lyst på den bør dette være en riktig pris.
 
Har en kompis som kansje kunne tenke seg å begynne å brygge. Skal jeg høre med han? (hvis ingen av medlemmen vil ha den da)
 
Ja jeg syns det er en bra ide og han kan jo melde seg inn :yes: Om det er noen andre interesserte i lauget må de melde seg. :biersmile: :biersmile:
 
Er vel ikke helt fritt for at jeg har en viss interesse.. Lommeboka er ikke helt klar for speidel, men om dere tillater meg å kjøpe denne så slår jeg til.
 
Eirik Indregård skrev:
Er vel ikke helt fritt for at jeg har en viss interesse.. Lommeboka er ikke helt klar for speidel, men om dere tillater meg å kjøpe denne så slår jeg til.

Da er det mest riktig du skal få kjøpe den om ingen andre protesterer. Den står oppe hos Knut. Du kan jo ta en titt på den før du bestemmer deg.
 
Helt riktig John. Knut-Erik hentet den samt T-skjortene. Fatet står i garasjen her,
hvis noen er interessert. >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Vin og Bar har satt ned prisen til 3000kr så jeg mener Eirik bør få kjøpe den for 2000kr. Med gavekortet kan vi prøve å prute ned 4 fat til 3300kr.
 
Har tenkt å kjøpe flere fat, så da henger jeg meg på, hvis  det
hjelper på å presse pris. >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Hvis Eirik vil ha den er det toppers. bare si ifra  så kan jeg levere den.
Denne veggen fra NM hvem skal ha den?
 
Greit for meg.

Mr Speidel duger, 2 brygg i dag, ferdig vasket og middag fortært. Avslapning nå.
 
Mesker ferdig den første, tapper over i en kjele slik at koken forgår på komfyren.

Neste batch i sin helhet på Mr. Speidel. Sparer glatt 2-3 timer på det.

Npoe mer vasking, men det kan jeg leve med.  ;)
 
Materiellforvalter og Materiellforvalter fru.Blom.. :p Der er Torbjørn sin, så vi får vel levere den til eiern. Møte til uka?
 
Tilbake
Topp