Rex-c100 innstillinger

Hei.
Har en pid styring (rex-c100) som ikke stopper på innstilt temp,bare går og går,har googlet,sett på YouTube +++ uten å bli særlig klokere.
Noen som har tips?
Har fulgt slavisk innstillingene som er på nett...
 
Mener å huske at flere slet i begynnelsen med rex'ene fordi det var noe finurlig med de...
Har du valgt riktig probe? Koblet riktig?
Har du fått lært den opp i det hele tatt, eller er det her den gårlangt forbi SP?
 
Var å sjekka en gang til, forandret litt på innstillinger, har 2 stk å begge er innstilt likt,men oppfører seg ulikt.ser ut som den er friskmeldt foreløpig
 
Er begge koblet likt da? Det er uansett gamle tråder om de PID'ene du sikkert kan grave litt i for å finne ut av det.
 
Mener å huske at flere slet i begynnelsen med rex'ene fordi det var noe finurlig med de...
Har du valgt riktig probe? Koblet riktig?
Har du fått lært den opp i det hele tatt, eller er det her den gårlangt forbi SP?
Mener å huske det samme uten at jeg heller husker grunnen. Det var inkbird eller sestos som gjaldt. Var det fordi de ikke var kompatible med pt100 element?
 
Mener å huske det samme uten at jeg heller husker grunnen. Det var inkbird eller sestos som gjaldt. Var det fordi de ikke var kompatible med pt100 element?
Muligens, jeg husker virkelig ikke.
Jeg kan se for meg at enten så var det det, eller så var manualen feil mtp pinning.
 
Om den fortsetter over/under innstilt temp så er det gjerne releet inni som henger. Gi den et kakk ned noe hardt da og se om det slipper. I så fall må du kaste den eller bytte releet..
 
Tilbake
Topp