Skal oppleve mangt som hjemmebrygger....

Datteren min på 4 år fikk overvære siste del av bryggingen, der jeg tappet fra ølbryggeren og ned i et kar.
Hun fikk smake på vørteren, det falt tydligvis IKKE i smak og hun spyttet vørteren i bøtta(!!!).

Jeg tok raskt litt starsan der hun hadde spyttet og håper på det beste.
Eller skal jeg like godt kaste hele batchen?

Om noen ønsker seg en familieøkning så kan jeg by på et krakyl på 4år, da slipper du bleier og våkenetter.
 
Datteren min på 4 år fikk overvære siste del av bryggingen, der jeg tappet fra ølbryggeren og ned i et kar.
Hun fikk smake på vørteren, det falt tydligvis IKKE i smak og hun spyttet vørteren i bøtta(!!!).

Jeg tok raskt litt starsan der hun hadde spyttet og håper på det beste.
Eller skal jeg like godt kaste hele batchen?

Om noen ønsker seg en familieøkning så kan jeg by på et krakyl på 4år, da slipper du bleier og våkenetter.
He, he det går nok helt fint. Den som tidlig krøkes.... :)
 
Har også smakt på ferdig kokt vørter engang. Det smakte ikke godt. veldig bittert. Så fireåringen er unnskyldt.
 
Jeg smaker alltid på OG-prøven. Synes ikke det er veldig godt, men spennende å se hvordan det ligger an. Dagens prøve var en del bitrere enn SG-prøven før hop stand, så det er jo litt lærerikt også.

Uhumlet vørter er vel mer barnevennlig. Spent på å høre om det går bra. :)
 
Blir vanskelig å bli kvitt det krapylet her på forumet når hun ikke liker vørter... [emoji4]

Enig. Skal du få avsetning på avkommet ditt her, bør du vel heller stille opp med en som ikke spytter i glasset:confused:. En som spytter i bøtta, blir jo helt feil.

På den annen side; jeg ville ikke tatt i en av de der som starter russefeiringa på Kos med å oppføre seg som retarderte apekatter, med ei ildtang. Da er det bedre med en som driver litt geriljavirksomhet på vegne av avholdsrørsla.
 
Tilbake
Topp