Skjøte PT-100 kabel

Det er forskjell i motstand som vert målt - den har referansemåling på dei to leiarane som har lik farge og så måler den mellom dei og den med annan farge.  Så ut av det trur eg du kan gå ut frå at så lenge det er same motstand i dei tre ledningane du brukar så går det vel greit. 

Men det er jo ein del meir kompetanse på dette forumet om slikt enn meg så kanskje nokon arresterar meg. (og erfaringsmessig har dei adresse Vangsnes).?
 
Jeg spurte om det samme for en tid siden og fikk det samme som katla sier til svar. Satte på xlr-plugg i enden så det å skjøte og tenke på lengen på kablene gikk glatt da jeg skjøtet med en xlr-kabel.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
Ok, skjøter med en 12v kabel av et eller annet slag så får vi se. Skal kjøre noen tester etter å ha skjøtet kabelen, rapport kommer. :) Takker og bukker!
 
PT-100 elementene har me mykje i bruk i kraftverk på overvåking av lager og oljetemperaturer i generatorer transformatorer osv. straumen som går igjenom desse tynne ledningene er svært lav og trenger ikkje noko grov dimensjon. ettersom att du sikkert ikkje skal skjøte på lengde av betydning så kan du bruke samme tversnitt eller litt grovere. Det som er viktig er å ikkje skade kabelen/lederene ved avmantling og skjøting. Hvis du kjenner ein som er eletrikker i kraftverk eller i industri så kan du få målt kor eksakt pt-100 elementet er og instrumentet det er koplet til, og avdekke evt avvik.
 
katla skrev:
Det er forskjell i motstand som vert målt - den har referansemåling på dei to leiarane som har lik farge og så måler den mellom dei og den med annan farge.   Så ut av det trur eg du kan gå ut frå at så lenge det er same motstand i dei tre ledningane du brukar så går det vel greit.  

Men det er jo ein del meir kompetanse på dette forumet om slikt enn meg så kanskje nokon arresterar meg. (og erfaringsmessig har dei adresse Vangsnes).?

Hehe, ikkje denne gangen gitt... :)

Katla har sjølvsagt heilt rett. Men ser det ut som desse har berre to ledningar? I så fall er det litt verre. Men det går, på eit par forskjellige måtar.

Edit: det gå no begge vegar katla ;)
 
Kanskje lurt å lesa heile tråden før ein svarar… sjekka jo ikkje lenken…

Det står vel noko interessant her:    http://en.wikipedia.org/wiki/Resistance_thermometer 

Mellom anna at med 2 leiarar så går det greit opptil 100 meter medan det med 3 leiarar går greit til 600 meter.  Begge dessehar vel nok lengde på kabel for dei fleste heimebryggjarar og microbryggeri.

Det står også at 2 leiarar brukar man når man ikkje treng så nøyaktige målingar.    Så spørs det kva som ligg i det…. 
 
katla skrev:
Kanskje lurt å lesa heile tråden før ein svarar… sjekka jo ikkje lenken…

Det står vel noko interessant her:    http://en.wikipedia.org/wiki/Resistance_thermometer 

Mellom anna at med 2 leiarar så går det greit opptil 100 meter medan det med 3 leiarar går greit til 600 meter.   Begge dessehar vel nok lengde på kabel for dei fleste heimebryggjarar og microbryggeri.

Det står også at 2 leiarar brukar man når man ikkje treng så nøyaktige målingar.    Så spørs det kva som ligg i det…. 

Kanskje på samme måte som hvordan en balansert xlr-kabel fungerer? En leder har større sjanse for å plukke opp støy på veien fra probe til avleser. To ledere faser ut støyen?

Dette er bare en gjetning, så lenge det funker hos meg har jeg ikke fordypet meg mer i det.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
Miguel skrev:
Kanskje på samme måte som hvordan en balansert xlr-kabel fungerer? En leder har større sjanse for å plukke opp støy på veien fra probe til avleser. To ledere faser ut støyen?

Dette er bare en gjetning, så lenge det funker hos meg har jeg ikke fordypet meg mer i det.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Tja, tjo, nja nei. Den effekten får ein med to ledarar. Det er i utgangspunket eit balansert signal, (ref. XLR-kabel i audio er for balanserte signal. ikkje refferert mot jord, men mellom to signalledarar). Den tredje ledaren til PT-100 er berre for at kretsen som "leser" sensoren skal ha sjangs til å kompansere for lengden på kabelen og alle eventuelle koblingspunkt. Men som katla påpeikar så vil ikkje ein meter eller to ekstra utgjere den store forskjellen til vårt bruk. Dei fleste PID'ar har ein desimals oppløysing som er meir enn nok, og ein desimal tilsvarar nok ein del meter med kabel. Uansett så kan dei fleste PID'ar og andre apparat kalibrerast ved å legge inn ein offset. Det vil funke sidan ein eventuell feil som følge av motstand i ledar vil vere lagt på motstanden til sensorelementet og soleis opptre linært over heile skalaen.

For dei som er like nærd (eg er eigentleg elektronikar) som meg kan denne vere interessant: http://ww1.microchip.com/downloads/en/appnotes/00687c.pdf Microchip sin app note for PT-100.
 
protto skrev:
Miguel skrev:
Kanskje på samme måte som hvordan en balansert xlr-kabel fungerer? En leder har større sjanse for å plukke opp støy på veien fra probe til avleser. To ledere faser ut støyen?

Dette er bare en gjetning, så lenge det funker hos meg har jeg ikke fordypet meg mer i det.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Tja, tjo, nja nei. Den effekten får ein med to ledarar. Det er i utgangspunket eit balansert signal, (ref. XLR-kabel i audio er for balanserte signal. ikkje refferert mot jord, men mellom to signalledarar). Den tredje ledaren til PT-100 er berre for at kretsen som "leser" sensoren skal ha sjangs til å kompansere for lengden på kabelen og alle eventuelle koblingspunkt. Men som katla påpeikar så vil ikkje ein meter eller to ekstra utgjere den store forskjellen til vårt bruk. Dei fleste PID'ar har ein desimals oppløysing som er meir enn nok, og ein desimal tilsvarar nok ein del meter med kabel. Uansett så kan dei fleste PID'ar og andre apparat kalibrerast ved å legge inn ein offset. Det vil funke sidan ein eventuell feil som følge av motstand i ledar vil vere lagt på motstanden til sensorelementet og soleis opptre linært over heile skalaen.

For dei som er like nærd (eg er eigentleg elektronikar) som meg kan denne vere interessant: http://ww1.microchip.com/downloads/en/appnotes/00687c.pdf Microchip sin app note for PT-100.

Pin 1 i en audio - sløyfe opptrer som signaljord og referanse for pin 2 og 3. OT men til opplysning :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
Miguel skrev:
Pin 1 i en audio - sløyfe opptrer som signaljord og referanse for pin 2 og 3. OT men til opplysning :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Jord blir i denne samanhang prukt som skjærm og ikkje signalreferanse. Signalet er balansert mellom to ledarar og er dermed ikkje refferert mot jord. Det er heile poenget med balansert signal.
 
protto skrev:
Miguel skrev:
Pin 1 i en audio - sløyfe opptrer som signaljord og referanse for pin 2 og 3. OT men til opplysning :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Jord blir i denne samanhang prukt som skjærm og ikkje signalreferanse. Signalet er balansert mellom to ledarar og er dermed ikkje refferert mot jord. Det er heile poenget med balansert signal.

Hvis du sender fantomspenning så er det +48v ift pin1 som i en ideell verden ligger på 0v.
 
Tilbake
Topp