Kundebehandlingen hos Brewshop?

Fant fram en gammel maltpose fra Brew Shop nå og den virker egentlig tykk nok ut. Litt delt om jeg ønsker mer tykk plast eller ikke
BS pakker uansett alt i hvite poser utapå så er ikke sikkert de merket om det var lekk
Jeg bestiller maltmiksen til Arrogant Bastard i dag, så får vi se hvordan den kommer fram. Sikkert sju-åtte poser på den bestillinga siden de følger tråden her. :cool:
 
Det er lovt til å bli forbanna (uansett side), og det er lov til å gi honnør (generelt).
Tenker denne tråden gjør begge deler, men jeg tar personlig ingen sin side…
Vi er imidlertid i et gjensidig (kjærlighets-) forhold. Jeg ville ikke vært foruten noen av dere.

Takk til alle våre samarbeidspartnere og våre medlemmer som sammen bidrar til å holde øl

Jeg bestiller maltmiksen til Arrogant Bastard i dag, så får vi se hvordan den kommer fram. Sikkert sju-åtte poser på den bestillinga siden de følger tråden her. :cool:
Den var ferdig pakket nå tror jeg

_5c87764b-44f7-4522-8bc1-5959ddef16ec.jpg
 
Jeg bestiller maltmiksen til Arrogant Bastard i dag, så får vi se hvordan den kommer fram. Sikkert sju-åtte poser på den bestillinga siden de følger tråden her. :cool:
Fikk henta pakken i dag. Greit solid nok pappeske skjært ned til å passe innholdet. 25 kg maltsekk nederst i eska, stor bærepose med resten inni oppå denne. Arrogant Bastard maltmiksen i en pose, brown malt i en annen og cara gold i en tredje. Alle posene hele, og lukket med strips. Skal det brukes tykkere poser på dette så må man til med bossekk/avfallssekk kvalitet. Men - jeg ser hvordan det kan skje at posene får hull hvis de får leve litt nedi kassa der, papp kan fort ha skarpe kanter og er det et komplett maltsett til 25 liters batch i posen så ser jeg for meg at posen kan ta skade av det.
 
Tilbake
Topp