Om øl i mediene

Takk. Denne skal jeg høre.
Hørte en stund på WW, men synes det ble litt for spekulativt. Anter ikke om han står i konspihullet selv, men han er roter materien og er åpenbart interessert i pengene som følger den gjengen.
Jeg hører meget selektivt på Wolfgang Wee. Hele denne mat- og ernæringsserien med Birger Svihus synes jeg er interessant. Og alle episodene med min sambygding Thor Gotaas. Men når han inviterer personligheter som er omstridte av en grunn, gjerne for å snakke ufiltrert om kjønnsroller og det som grenser til konspirasjonsteorier, holder jeg meg langt unna. Det kan ofte bli litt vel mye "guttastemning", med negativt fortegn for meg (inspirert av Jordan Peterson, Josh Joe Rogan, etc.)
 
Sist redigert:
Jeg hører meget selektivt på Wolfgang Wee. Hele denne mat- og ernæringsserien med Birger Svihus synes jeg er interessant. Og alle episodene med min sambygding Thor Gotaas. Men når han inviterer personligheter som er omstridte av en grunn, gjerne for å snakke ufiltrert om kjønnsroller og det som grenser til konspirasjonsteorier, holder jeg meg langt unna. Det kan ofte bli litt vel mye "guttastemning", med negativt fortegn for meg (inspirert av Jordan Peterson, Josh Rogan, etc.)
Ja, man må ha et litt aktivt filter til noe av innholdet. Liker godt denne serien med Svihus, også de episodene med Marit Kolby, de med Jon Hustad og noen av de med Asle Toje. Artig at folk som Vedum, Giske og Vestre stiller opp der. Syns han er en dyktig vert som er flink til å følge med, stille spørsmål og holde episodene interessante.

Josh Rogan (måtte google) er en australsk musiker som spiller trompet.
Joe Rogan er verdens mest populære podkastvert.
 
Ja, man må ha et litt aktivt filter til noe av innholdet. Liker godt denne serien med Svihus, også de episodene med Marit Kolby, de med Jon Hustad og noen av de med Asle Toje. Artig at folk som Vedum, Giske og Vestre stiller opp der. Syns han er en dyktig vert som er flink til å følge med, stille spørsmål og holde episodene interessante.

Josh Rogan (måtte google) er en australsk musiker som spiller trompet.
Joe Rogan er verdens mest populære podkastvert.
Hehe, Joe, ikke Josh, så klart. Jeg synes at Wolfgang Wee oftest er mer mikrofonstativ enn kritisk intervjuer, dessverre.
 
Sist redigert:
Ja, man må ha et litt aktivt filter til noe av innholdet. Liker godt denne serien med Svihus, også de episodene med Marit Kolby, de med Jon Hustad og noen av de med Asle Toje. Artig at folk som Vedum, Giske og Vestre stiller opp der. Syns han er en dyktig vert som er flink til å følge med, stille spørsmål og holde episodene interessante.

Josh Rogan (måtte google) er en australsk musiker som spiller trompet.
Joe Rogan er verdens mest populære podkastvert.

Må ikke forveksles med Rogan Josh
 
Tilbake
Topp