7 fjell i Oslo - butikk

Ekornbakke

Norbrygg-medlem
Hei.
Noen som vet om konkrete butikker i Oslo som har øl fra 7 Fjell for tiden? Pol-ølene har jeg kontroll på da man enkelt kan søke opp utsalgsstedene på polet sine sider, men når det gjelder butikk-ølene vet jeg verken hvor jeg skal gå, eller hvilke øl jeg kan forvente å finne!

Takker på forhånd for alle tips :)
 
Tror Meny på Bjølsen og Oslo City har tatt inn. Vet dog ikke hvilke eller hvor mye.
 
ICA på aleksander kiellands plass har ihvertfall mon plaisir pale ale
edit: og på polet vegg i vegg, har de vinter, syv sorter og old ale
 
Jeg kjøper innimellom Pale Ale på Matkroken/ICA, de pleier å ha. (Ljabru og Kastellet for de som bor i Nordstrands-området)
 
Meny på Oslo City hadde opptil flere sist jeg var der. Husker dessverre ikke hvilke, satt de fra meg da jeg møtte køen... (dette var en fredag ettermiddag). Men den ene var en juleøl mener jeg.
 
Var på ICA-Hasle i dag (gjett hvor jeg egentlig hadde vært), der fant jeg 7 Fjell Mon Plaisir - Pale Ale!

Jack-poten kom senere da jeg var innom Meny på Oslo City. Der hadde de kasser stående med fire ulike øl fra 7 Fjell. Foruten
Mon Plaisir - Pale Ale
Hadde de også:
Kjuagutt - Amber Ale
Tippetue - Petite Saison
Småtøs - American Blonde

Sambuaren var meget fornøyd!
Løp og kjøp :)
 
I oslos nærområder i øst (les Lillestrøm og omegn) er det god tilgang på Mon Plaisir, og takk for det, men ingenting av de andre godsakene. Venter spent på hvordan dette utvikler seg her etterhvert :)
 
Var på ICA-Hasle i dag (gjett hvor jeg egentlig hadde vært), der fant jeg 7 Fjell Mon Plaisir - Pale Ale!

Jack-poten kom senere da jeg var innom Meny på Oslo City. Der hadde de kasser stående med fire ulike øl fra 7 Fjell. Foruten
Mon Plaisir - Pale Ale
Hadde de også:
Kjuagutt - Amber Ale
Tippetue - Petite Saison
Småtøs - American Blonde

Sambuaren var meget fornøyd!
Løp og kjøp :)


Godt av de samme slagene der fremdeles.

I tillegg hadde de St.Niklaus Christmas Ale, så 5 forskjellige 7 Fjell sorter hos Meny på Oslo City nå. Likerr!
Håper fler butikker følger etter.
 
Tilbake
Topp