Bratberg Kompaktbryggeri - IPA video

Kjempeflott film og god reklame for Bratberg kompaktbryggeri  :skitbra:

Er du fornøyd med apparatet? Noe du vil endre?

Lirer på om jeg skal kjøpe meg en Bratberg kompakt selv  ;D
 
Fin film, Alltid artig å se på bryggefilmer :)
Hvis jeg får lov å komme med ett forslag, så burde du redigere musikken slik at det ikke blir så mye pauser og så mye forskjellig musikk.

Edit:
Hvis du vil ha litt annerledes musikk som er royaltyfree slik at du kan bruke de til videoene dine uten at noen kan pese på deg for noe som helst så er det en fyr som lager mye bra.
http://incompetech.com/music/royalty-free/
 
Laegreiden skrev:
Kjempeflott film og god reklame for Bratberg kompaktbryggeri  :skitbra:

Er du fornøyd med apparatet? Noe du vil endre?

Lirer på om jeg skal kjøpe meg en Bratberg kompakt selv  ;D

Hei og takk for tilbakemelding. Bratberg kompaktbryggeri fungerer veldig bra og lager godt øl  :yes:
 
Roger_L skrev:
Fin film, Alltid artig å se på bryggefilmer :)
Hvis jeg får lov å komme med ett forslag, så burde du redigere musikken slik at det ikke blir så mye pauser og så mye forskjellig musikk.

Edit:
Hvis du vil ha litt annerledes musikk som er royaltyfree slik at du kan bruke de til videoene dine uten at noen kan pese på deg for noe som helst så er det en fyr som lager mye bra.
http://incompetech.com/music/royalty-free/

Heisann, enig med deg ang. musikken. Har ikke redigert så mye video. Brukte imovie sine musikk....lengste er vel på ca. 2 min.
Takk for musikk link. :skitbra:

Siden det ikke lå noen bryggervideo av Bratberg apparatet så tenkte jeg at det kan jo fikses : )

mvh. Espen
 
Bare hyggelig, har brukt mye musikk fra han som driver den siden til mine filmer.
Det er bare å fortsette å filme og redigere så blir du snart proff på det.

Alltid gøy å se på bryggefilmer, så keep em coming  :)
 
Bratberg vs Beerbrew

samme opplegget, eller er den ene vesentlig bedre enn den andre?


Brattbergen virker å være noe mer stabil i skylle-modus enn BB30 som bare balanserer på toppen av bryggeriet?
 
Tilbake
Topp