Fellesbrygg dato

John P

Norbrygg-medlem
Har funnet ut at det å gjøre alle til lags, ikke er lett. Men vi må få brygget fort, slik at pilsen er drikkenes til sommern(sensommern).
Under møte ble vi enige om helga 12-13, desverre er det noen som ikke kan denne helga, inkl meg selv den 12, men jeg vet lauget klarer dette helt fint!  :ilike:
Legger ut en doodle inkl pinse helga, vet at de fleste er opptatt der også, men vi prøver.

http://www.doodle.com/v5zgzida2m2pgmc6#table
 
Setter pris på om alle kan svare, selv om du ikke kan, så vet vi hvem som ikke kommer.
 
Da blir det fellesbrygging den 13.5.2012  :skitbra:
Tidspunkt kommer senere. Putin?
 
Supert jeg kommer med to speideler  :skitbra:
Har reparert 20 literen. Etter at jeg skiftet temperatur føleren fungerer alt bra.
 
Jeg gjør alt klar på lørdan. Hvis man dukker opp før kl.1100 så blir det ikke så sent.
 
Da er vi gang!
b00b2b72-908f-9b63.jpg

7,2kg i 20l speidel. No problem.
 
Nok en gang et veldig hyggelig og lærerikt møte, synd jeg ikke kunne være lenger enn jeg var. Og gleder meg til å smake resultatene.  :yes:
 
Toppers dag, og servering av varme rundstykker, og enda varmere kaffe.
Ikke glem å takke moren din for serveringen Knut-Erik.
 
Ja dette var kjempehyggelig!
Takker for en fin mottagelse i lauget. En flott gjeng som jeg håper å se igjen om ikke lenge!

Og så må jeg takke dere som var så snille å kjøre meg att og fram :)
 
Det var knall med felles brygging, jeg tok sjansen på å tylle i meg litt øl. det var nok bryggere og kverulanter til å ta seg av brygginga  :fyflate: :fyflate:
da blir det 5 fulle nye blanke skinnende aldri blitt brukt eller utnytta fat til komsumering.
svingte igang speidelen til HP i dag. lagde en rug IPA så da har vi en ekstra ipa i bak hånd. håper den blir litt mindre vond en det andre jeg lager. :skitbra:
 
Fakturaen på ingrediensene til fellesbrygget kom på kr. 947,00.
De som vil være med, må kontakte meg før 30/5-12 (forfall) >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Dæven.. Fikk vi rabatten vår? Skal vi kansje slenge inn litt til hver? 100 $penn?

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
 
Ikke noe problem å bidra; men vi er kanskje for full fart inn i et eller annet som vil kreve litt mer struktur og oppfølging - eller klarer vi oss fortsatt med å ta ting på sparket og med full flex?

MM
 
Helt klart Morten, men det er avhengig av hvor mange som blir med.
Hvis alle blir med, er det veldig greit, vi er 14 betalende medlemmer. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Tilbake
Topp