Det jjjj. osv. kjøleskapet har hengt seg opp på termostaten og bunnfryst pale alen min.
kast eller er det brukanes etter tining? det er tappet for en uke siden på cornelius.
Det jjjj. osv. kjøleskapet har hengt seg opp på termostaten og bunnfryst pale alen min.
kast eller er det brukanes etter tining? det er tappet for en uke siden på Cornelius.
kast eller er det brukanes etter tining? det er tappet for en uke siden på Cornelius.
Frysing skadar ikkje ølet, det blir gjort for å ta bort vatn i den hensikt å auka alkoholkonsentrasjonen. Men det er det ikkje lov å snakka om på forumet.
Det har skjedd meg og eit par gonger. Begge brygga har vore blant dei best likte brygga mine. Brukta kanskje litt tid på flaskekarbonering. STC-1000 står på kjøpelista.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.