Hvor får jeg kjøpt maget til magnetrører?

...uten å betale 90 kr i frakt. Magnetrøreren er bygget, erlenmeyer-kolbe kjøper jeg sikkert hos Bryggselv, men mangler magnet.
 
Den jeg skal ha oppi kolben. Så på vinogbar, men synes det blir for drøyt å betale 88 kr i frakt for noe som er på størrelse med en liten finger.

Jeg tenkte å brygge i helgen, så jeg er helst ute etter en rask løsning. Men har jeg ikke noe valg så får det bli dealextreme/ebay.
 
Om du har en gammel 3.5" hd liggende kan du slakte den og ta magnetene ut derfra, det virker men er ikke det beste.

/Fredrik
 
Aleksander87 skrev:
Den jeg skal ha oppi kolben. Så på vinogbar, men synes det blir for drøyt å betale 88 kr i frakt for noe som er på størrelse med en liten finger.

Jeg bestilte for litt siden magneter fra vinogbar, og fikk beskjed om at de sendte de som brev isteden. De gjorde da om kredittkorttrekket slik at frakta ble på 25 kroner ...
 
tobiasjk skrev:
Aleksander87 skrev:
Den jeg skal ha oppi kolben. Så på vinogbar, men synes det blir for drøyt å betale 88 kr i frakt for noe som er på størrelse med en liten finger.

Jeg bestilte for litt siden magneter fra vinogbar, og fikk beskjed om at de sendte de som brev isteden. De gjorde da om kredittkorttrekket slik at frakta ble på 25 kroner ...
Såpass! Da skal jeg sjekke det ut!

Takker for alle svar.
 
Tilbake
Topp