Kjekk bryggelogg

Tasta er en bydel i Stavanger kjent for:
  • Tasta-engelsk (Don't tråkk ånn the blåmsters)
  • Knivstikking
  • Turbo Taco
  • Hasj
  • Knivstikking
  • En nedlagt/revet ramp
  • Wok Inn
  • Knivstikking
  • Slåssing
  • Hasj
Hm. Høres skummelt ut.
Spesielt siden knivstikking og hasj er nevnt to ganger... "Bøtt Ai ønderstand".. Blir nesten som "støveldance" skravling da.. Ah, hva heter de igjen da.. Noe med jordbær...
Dansing Strawberries.. Nei...
 
Siden ingen tydeligvis la merke til mitt lille innlegg tidligere i tråden (før mr Odland sporet heeeelt av....) ;)

Det blir IKKE mva eller toll om du bestiller en brew journal.
 
Jo, jeg la merke til innlegget ditt, JoW. Men det var da vi begynte å diskutere hvorvidt det var en bok eller ikke. Men da mener du at dette er irrelevant fordi prisen uansett kommer under 200,-?
Så må jeg vel innrømme en liten medskyldighet for den avsporingen. Seriøst var det nok ikke, men moro var det "læll" ja.. hehe...
 
Avsporing er ofte gøy, jeg er ikke oppvokst i Stavanger, men har bodd på Hundvåg i 5-6 år.... Tasta engelsk var nytt for meg, tror alle byer har minst en bydel med dårlig rykte :)

Ja jeg mente at om det så hadde vært kladdebøker hadde det vært irrelevant Pga. prisen....
 
Det første der tror jeg du absolutt har rett i. Og ofte "faller" det dårlige ryktet på den delen av byen/stedet som har minst sol på ettermiddag/kveld. Kanskje ikke så rart siden de plassene er mindre attraktive steder å bo, i alle fall for de som kan velge... Det begynte vel sånn for mange år tilbake, og var i alle fall slik for mange den gangen. Noe som antagelig har forplantet seg frem til vår tid.

Ok. Da vet vi at vi ikke trenger å vente på toll avgift. Takk! :)
 
Ble to bøker på meg, har foreløpig ikke hatt veldig mange brygg i året, så godt mulig jeg har logger for en stund nå :)
 
Ved kjøp av 2 stk havner du jo over 200kr grensen..... Hvordan løser du det?
Greit det muligens ikke er ekstra toll og avgifter men momsen vil jo måtte betales og da dukker vel plutselig postens tollbehandlingsgebyr opp også...

Kanskje be han dele opp pakka, eller sende den fra han privat...
 
Ved kjøp av 2 stk havner du jo over 200kr grensen..... Hvordan løser du det?
Greit det muligens ikke er ekstra toll og avgifter men momsen vil jo måtte betales og da dukker vel plutselig postens tollbehandlingsgebyr opp også...

Kanskje be han dele opp pakka, eller sende den fra han privat...
Tenkte akkurat det samme, rakk bare ikke å svare..
 
Æ sikra plutselig et par julegaver. Ble 5 på meg. Toll og slikt kan man jo bry seg om, men om æ må ut med noen kroner ekstra så blåser jeg vell i det. Sparer tusenvis i året på å brygge eget øl kontra kjøpe. ;)
 
Tilbake
Topp