Kjekk bryggelogg

Da kom den i postkassa, med laminert chart og det hele. Bare seks dager etter mail om utsendelse.
 
Min har heller ikke kommet. Men sto det ikke noe om det i den siste mailen, at det hadde vært en liten forsinkelse på en sending..?
 
Jeg også venter spent på min, ikke fått mail om at den er sendt. De sender vel de siste denne uka?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
 
ikke fått mail om at min er sendt heller, smører meg med litt til tålmodighet.

Måtte jeg virkelig kreve laminated Charts......
 
Fikk min for en god stund siden (uten laminert ettellerannet), men må si at jeg i ettertid ikke er fornøyd. Det er i grunnen min egen feil, ettersom jeg burde ha sett at utformingen ikke kommer til å fungere for meg. Sidene er opptatt av for mange forhåndsdefinerte skjemafelt og for lite plass til friskriving. Ser nå at jeg ideelt sett ville hatt en logg med fin innbinding, noen greie tabeller for omregning etc, og så overveiende blanke sider med bare noen få felter til å fylle inn informasjon om dato, tekniske data, etc... Kommer derfor til å fortsette med min eksisternde logg som bare har blanke ark (og fargestifter til).
 
Fikk min for en god stund siden (uten laminert ettellerannet), men må si at jeg i ettertid ikke er fornøyd. Det er i grunnen min egen feil, ettersom jeg burde ha sett at utformingen ikke kommer til å fungere for meg. Sidene er opptatt av for mange forhåndsdefinerte skjemafelt og for lite plass til friskriving. Ser nå at jeg ideelt sett ville hatt en logg med fin innbinding, noen greie tabeller for omregning etc, og så overveiende blanke sider med bare noen få felter til å fylle inn informasjon om dato, tekniske data, etc... Kommer derfor til å fortsette med min eksisternde logg som bare har blanke ark (og fargestifter til).

Men da har du jo en julegave til en medbrygger. Eller du kan selge den her. Det er sikkert flere som er interessert.
 
Jeg har heller ikke fått min enda. Men det kom en mail for et par dager siden hvor det sto at nå var den sendt, med sporingsnummer. Det sto også at forsendelse kunne ta opptil 1 mnd!...
:eek:
Men vi får krysse fingrene.
Den kommer nok i alle fall før jul.. hehe
 
Tilbake
Topp