"Offisielle" jobb-brygg?

Alle er vel nå enige om at det ikke er hverken greit eller smart å brygge på jobben uten tillatelse fra sjefer og liknende...

Men endel steder er det jo ikke bare tillatelse, men tilogmed "offisielle" jobb-brygg, der sjefen ikke bare vet om det, men er med selv og kanskje tilogmed kjøper inn utstyr/råvarer

Så, jeg er litt nysgjerrig - hvordan er ståa hos deg/dere?
 
Ingen sånn ordning hos oss men det har vært snakket løst om at jeg skal rigge opp utstyret en gang og kjøre en økt på ettermidaggen med de som er nysgjerrige på hobbyen. Varene har de jo smakt flere ganger.
Skulle fint la seg gjøre på lageret vårt.
 
Vi har både offisiell jobb-øl og beer o clock hver fredag. Firmaet kjøper råvarene når det er tomt, og jeg står for brygginga. Faktisk er det vanligvis sjefen min som pleier påpeke at det er på tide å brygge nytt.

Etter denne knall reklamen for egen arbeidsplass kan jeg jo smette inn at om du er en racer på webutvikling og fristet så send meg pm ;)

(Og hvis det var over grensen hva reklame angår, så må dere korrigere meg... jeg nevnte i det minste ikke firmanavnet)
 
Skulle gjerne ha brygget på jobben, men i og med at jeg er pedagogisk leder i barnehage er det nok ikke nødvendigvis så populært dessverre.
 
Er fristet til å komme med en liten kommentar, siden jeg føler meg LITT medskyldig i at denne tråden i det hele tatt eksisterer.... Status er at bryggeutstyr er fjernet, og min neste arbeidsgiver blir NAV. Jeg kan ikke leve med en såkalt "sjef" som er så trang mellom øra at hun synes det er "flaut" for bedriftens renome at jeg en gang ca annenhver måned har benyttet et lite hjørne av et (ubemannet) lager på 2.500 kvm, på fritiden, dvs kveld / helg til en helt lovlig aktivitet. Og attpåtil har gitt meg en skriftlig advarsel, etter å ha vært ansatt i 21 år. Sier meg enig med dattera mi (20 år): "Hu kan ta seg ei bolle". Selvfølgelig ikke lett når du nærmer deg 60 med stormskritt, men ikke f...n om en rosedyrkende frikirkepredikant skal kødde med meg!!! God sommer!!
 
Tilbake
Topp