Oslo: Klubbmesterskapet 3. november 2023

Første post i tråden er nå oppdatert med info om når det vil bli mulig å levere og hente utstyr dagen før/etter arrangementet, for de som ønsker å benytte seg av den muligheten.

Vi har satt et tak på 55 personer totalt. Per nå er det samlet om lag 40 påmeldte, hvorav 12 stiller med og serverer øl. Så dette ligger an til å bli nok en legendarisk mini-festival!
 
Første post i tråden er nå oppdatert med info om når det vil bli mulig å levere og hente utstyr dagen før/etter arrangementet, for de som ønsker å benytte seg av den muligheten.

Vi har satt et tak på 55 personer totalt. Per nå er det samlet om lag 40 påmeldte, hvorav 12 stiller med og serverer øl. Så dette ligger an til å bli nok en legendarisk mini-festival!
Glimrende. Strømmen har oppe til kl.18 på torsdager, så da kombinerer jeg en tur dit med å kjøre inn ølet. Har grudd meg til å stresse med ølkasse på toget og gjennom byen på fredag.
 
Jeg har sikkert spurt om det tidligere, men hvordan er temperaturen der?
Er jo ikke no poeng hvis det er for varmt
 
Jeg stemmer for OSTen. OST er det mange som har brygga i høst. For mange av oss har vi smakt kun to varianter, Nøgne Ø sin og vår egen. Vi trenger en tredje mann. (Kom gjerne i duffelcoat)
 
Tror foreløpig jeg stiller kun med kjeftamentet for smaking i år, med mindre det dukker opp et fat i kjelleren som er verdig! Ellers burde det definitivt vært en lager eller fem på plass i Klubbmesterskapet!
Her har vi dessverre drukket huset så å si tomt for pils:(. Ellers hadde det vært nærliggende å stille med det. Wienerølet er det også tomt for.
Men nå er det 10 grader i kjeller'n igjen, så nå skal det brygges mengder av stoffet framover. Tomme kjøleskap er triste greier.

Etter en del tenking trur jeg jeg lander på patersbier'en. I folkeopplysningens navn bør jo folk få smake det ølet.
 
Tilbake
Topp