Vis din kegerator / øleskap!

Bjornendre skrev:
Det "bokhylle-kjøleskapet" håper jeg får sin egen tråd med litt mer forklaring osv. Kunne tenkt meg å bygge noe lignende selv! :)

Jeg tok å lagde en egen tård. Noe spesilet du lurte på? http://norbrygg.no/forum/index.php/topic,14318.0.html
 
StoreMy skrev:
Jeg må nok innrømme at denne ikke er min, men den var såpass bra at den må deles.

dma-photos-0.jpg

Flere som henger på reddit forstår jeg  ;D
 
Ikke helt ferdig enda, må bytte gassflaska i en mindre type og få bytta tårnet så jeg får to kraner.(tårnet er kun støtet opp mot veggen for bildet sin skyld) Ellers tror jeg det blir veldig bra;)
u6y8u2ud.jpg
 
ingehk skrev:
Ikke helt ferdig enda, må bytte gassflaska i en mindre type og få bytta tårnet så jeg får to kraner.(tårnet er kun støtet opp mot veggen for bildet sin skyld) Ellers tror jeg det blir veldig bra;)
u6y8u2ud.jpg
Det prosjekte ser knal bra ut ;D
 
Andersp skrev:
ingehk skrev:
Ikke helt ferdig enda, må bytte gassflaska i en mindre type og få bytta tårnet så jeg får to kraner.(tårnet er kun støtet opp mot veggen for bildet sin skyld) Ellers tror jeg det blir veldig bra;)
u6y8u2ud.jpg
Det prosjekte ser knal bra ut ;D

Takk takk:) skal smiske litt med CB i morgen å høre om de muligens har et annet tappetårn jeg kan bytte med de:) pleier å funke hvis du gir et bidrag til festkassa deres på verkstedet
 
Etter en hyggelig tur på verkstedet til CB hvor de hadde funnet frem noe gamle stilriktige kraner til meg, ble det jobbing inn i de sene nattestimer.
Etter litt borting, måling støvsuging og selvfølgelig noen tørsteslukkere står hærligheten der forran meg!
to fat øl, kjøler,dobbel tappekran og et lite barskap i midten!
Er mildt sagt usansynlig fornøyd!
En stor takk til kona som faktisk satte meg på ideen og som selv ønsket seg et tappetårn i stua:)

e5e9a6ep.jpg
za6aja4y.jpg
5ute4a8u.jpg
9avy9ahy.jpg
 
Sterkt inspirert av innlegg her på forumet. Baren ligger vegg-i-vegg med garasjen og der ute står det et kjøleskap...  :biersmile:
 

Vedlegg

  • Bar.JPG
    Bar.JPG
    1,8 MB · Sett: 3.077
Satser på at stcen takler luftfuktigheten og at det ikke blir for mye kondens. 300 liters fryser som er malt med bengalakk som fungerer som tavlemaling.
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1,7 MB · Sett: 2.926
  • image.jpg
    image.jpg
    956,5 KB · Sett: 2.898
  • image.jpg
    image.jpg
    657,3 KB · Sett: 2.857
Den står på et brett med 4 hjul fra en gammel stereobenk så det er bare å trekke den ut og løfte av lokket. Det er litt trangt om plassen, så har prøvd å utnytte mest mulig av bryggeriboden på 15 Kvm :)
 
Tilbake
Topp