Bryggebod

BjarteM

Norbrygg-medlem
Å koke inne utgår med hornmusikk og høye kneløft. Koking ute går jo greit på sommeren, men det er ikke aktuelt på vinteren.

Så da gyver man på med ombygging av uteboden, på tross av at man ikke kan noe om snekring i det hele tatt.
Veggene ble litt skakke, bortsett fra den siste da jeg endelig hadde skjønt hvordan jeg skulle få den i lodd.

...men det kan være det samme. Nå har vi et sted å brygge hele året. Gjenstår noen ting her og der, men det er jo bare fint å ha noe å holde på med.

Etterhvert kommer det kjøleskap med temperaturstyring osv.

Før og etterbilde:
 

Vedlegg

  • IMG_1682.JPG
    IMG_1682.JPG
    352,7 KB · Sett: 733
  • IMG_1691.JPG
    IMG_1691.JPG
    209,7 KB · Sett: 718
15kvm. skal være grei plass tenker jeg. holder meg under 15kvm så slipper styret med søknader etc. bygget er av typen stavline.
 
15kvm. skal være grei plass tenker jeg. holder meg under 15kvm så slipper styret med søknader etc. bygget er av typen stavline.
ok. 15 er jo en del da :) Har du planlagt for vann ? Jeg driver også å vurderer et utvendig uthus/bryggerhus, mest for vinteren. Tenkte på slange med varmekabel i.
 
skal være kombinert snekkerbod å bryggebod. "snekkerbod" er ihvertfall det jeg kaller det til samboeren min. tenkte å legge slanger i rør under bakken. har en nabo som er rørlegger å han mente på at det ikke var nødvendig med varmekabel-slange. reisverket komplett for boda kom på 4200,-. fikk 60kvm med galvanisert bølgeplater gratis med en kar. det som mangler da er bord til vegg å tak (sperretak). blir igrunn et ganske rimelig bygg :)
 
Tilbake
Topp