Sprayflasker som virker

Enkelt og greit, håper jeg,
hvor får man det, tør noen anbefale noen, noen som virker dagen etter de er fylt, jeg har litt for mange av typen "engangs"
 
Hei
Jeg bruker sprayflaska som det har vært Zalo oppvaskmiddel på  Helt super  Har aldri hatt problemer med de
 
Ypperlig anledning til å dra inn min andre hobby, bilpleie.
"Verdens beste sprayflasker" heter Kwasar, og fås hos f.eks alienautospa.no ;)
Koster litt, men er kjemikalieresistente og evigvarende!

NB! Mange av de har såkalt dual-action trigger, så de spruter også når en slipper håndtaket.

Forøvrig går jeg også god for det meste som selges av sprayflasker i nevnte butikk.

Edit: 360-variantene fra Kwasar kan brukes opp/ned, sidelengs, ja rett og slett 360 grader.
 
Chlas Ohlson. Har også vært igjennom mange også zalo som går sund etter en tid. Men mine chlaser er i alle fall 9 mnd nå og fungerer fremdeles og jeg sprayer mye.

mvh

Bårdd
 
Vi bruker flasker fra Hozelock, de er enkle og billige og har ikke hatt problemer med dem enda....brukt mange mnd! Tror jeg kjøpte på felleskjøpet..
 
Vi har en grønn og stygg en som har holdt i 40 batcher i løpet av det siste året. Kjøpt på
Biltema....

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
 
Pokker, takk for at jeg fikk bruke 300kr på noe jeg ikke engang viste at jeg trengte!

Må slutte å trykke på alle de sabla linkene...


Den flasken bør være awesome!
 
Sversimo skrev:
Pokker, takk for at jeg fikk bruke 300kr på noe jeg ikke engang viste at jeg trengte!

Må slutte å trykke på alle de sabla linkene...


Den flasken bør være awesome!

ja den bør være det men jeg vil ikke reise 10 mil x 2 for å få noe som varer bare ett år, trenger heller ikke linjeflasker som har passert polarsirkelen 2 ganger :)
 
Enig der, av prinsipp så prøver jeg å unngå å kjøpe ting som går i stykker. Kvalitet lønner seg som regel alltid på litt lengre sikt.

Jeg gikk for den 1.5l som man pumper opp trykk på.
 
Tilbake
Topp