12.11.2010 Norøl Juleølfestival

Jeg er lovlig sent ute med dette, men de fleste har sikkert fått det med seg likevel. :) Husk at de to beste brygg fra Norbryggs Juleølkonkurranse deltar i bedømmingen som Norøl foretar ikveld. Forøvrig så er forummedlem Ketil Froyn også med i juryen.

Juleølfestivalen 2010

Fredag 12. november
Kl. 18.00 - 23.00 på «Betong» i kjelleren på Chateau Neuf på Majorstua i Oslo

Billett kr 150,- Medlemmer*) kr 100,-
*) av DNS og NORØL eller tilknyttede ølklubber. Medlemskort må vises ved inngangen.

Her har du mulighet for å smake på de fleste juleøl i ”Polklassen”, både fra tradisjonelle norske bryggerier, mikrobryggerier og noen importerte juleøl. Ølsnacks kan kjøpes til rimelig pris.
Utlodning av julemat.

Vel møtt!

NORØL -
Norske Ølvenners Landsforbund

Jeg går ut fra at resultatet fra konkurransen legges ut så fort det er klart? Dette er spennende!

Arne M skrev:
Jeg går ut fra at resultatet fra konkurransen legges ut så fort det er klart? Dette er spennende!

Jeg har bedt Vidar å melde i fra, ihvertfall dersom hjemmebryggene havner høyt :) Eller så kan jeg jo høre med Ketil.

Jeg er også spent på resultatene og har kontaktet både Vidar Johnsen og vår dommer. Vidar kommer tilbake til meg senere med resultatene, og da legger jeg ut det jeg får av ham. :)

Fikk akkurat sms fra Vidar. Det gikk dessverre ikke så bra med hjemmebryggene. I trad. juleøl kom hjemmebrygget på 11. plass (av 12), i spes. juleøl ble det plass 9 av 13. Bedre hell neste gang. ;)

Tilbake
Topp