• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt! 3 stk. Cornelius fat + komplett tappe utstyr. (kina)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hei. legger mitt ny innkjøpte tappe utstyr til salgs. Selges til høystbydende om prisen er fornuftig. Frakten dekker jeg.

Utstyret er kjøpt fra brygging.no det inneholder 3 stk. nye fat, manometer med 2 utganger (en justering) 2 stk. picnic tappeslanger, en 2kg co2 flaske (vet ikke hvor mye co2 som er igjen) 2stk. ball lock med slange til co2.

http://www.brygging.no/produkter/lagring-/-co2/co2-startsett-med-3-nye-19-l-fat Dette utstyret + en ekstra picnic tappeslange.

Utstyret er 1,5 uke gammelt og kun testet. Jeg betalte kr. 5846,- inkl. frakt

Viktig! Dette er kina produkter!!!
 
Jeg velger å selge dette fordi jeg ikke var fornøyd med kvaliteten.
Men her er muligheter for billig tappeutstyr/fat for dem som mener kina produkter er helt ok :)
 
Jeg velger å selge dette fordi jeg ikke var fornøyd med kvaliteten.
Men her er muligheter for billig tappeutstyr/fat for dem som mener kina produkter er helt ok :)
Enig med deg der,har i en stund nå snakket med Kineserne om å ta inn en pall med kina varer,men stoler verken på de eller kvaliteten på stålet.

Nå blir det å ta inn en Palle eller to med Orginale, Bakveien inn til Norge fra "Parmesan land" istede
 
Fordi jeg ikke orker noe mer styr. Har jeg event. noen garanti for at jeg får pengene tilbake om jeg benyttet meg av angreretten å sender varene i retur?
 
Får du ikke det så er det å ta saken videre til forbrukerrådet..Men alltid lurt å bruke kreditt kort til betaling på nett,da kan du gå på Utsteder/banken vist det er noe som det blir problemer handelen..
 
Du skal ha fått med et angrerettakjema siden du kjøpte over nett. Det er lovfestet at du kan angre på kjøpet. Hvis du betaler portoen så skal du få tilbake pengene.
 
Problemet med ølbrygging som hobby, er at en gjerne tester ut varene, for å oppdage at det er juggel. Hvis en skal benytte angreretten, så må en ta et valg før en tar varene i bruk. Men han kunne brukt reklamasjonsretten, da nye varer ikke fungerte slik de skulle. Det ene fatet var ikke engang nytt, men solgt som nytt. Han hadde nok hatt en sterk sak, slik sett. At noen selger et brukt fat som nytt, bør jo en legge på minnet. Slikt er ikke seriøst.
 
Angående angrerett på nett så blir ikke den ugyldig av at du har testet varen selvom den er testet, angreretten kom fordi man ikke har like god mulighet til å bedømme varen over nett som i butikk, så kjøper du en tv på nett har du lov til å slå den på for å bedømme kvaliteten, og allikevel benytte deg av angreretten

Sent fra min E6653 via Tapatalk
 
Angående angrerett på nett så blir ikke den ugyldig av at du har testet varen selvom den er testet, angreretten kom fordi man ikke har like god mulighet til å bedømme varen over nett som i butikk, så kjøper du en tv på nett har du lov til å slå den på for å bedømme kvaliteten, og allikevel benytte deg av angreretten

Sent fra min E6653 via Tapatalk
Er selvsagt enig. Er bare litt vanskelig å teste brygge utstyr. Du kan ikke sette en batch til gjæring, for så å returnere gjæringskaret på angrerett. Du kan heller ikke fylle alle cornelius fatene med øl, for så å returnere på angrerett. Derfor mitt innlegg, for å poengtere denne forskjellen.
 
Orker ikke benytte meg av angrerett, kjøpt er kjøpt! Men jeg vet hvor jeg + 6 - 7 andre lokale bryggere ikke blir å handler flere ganger, + kanskje noen som har lest tråden her inne hvor jeg advarer mot brygging.no.
Brygging.no tapte mer penger enn meg på å selge meg disse kina produktne til original pris, enn om han hadde solgt meg ekte varer. Jeg har nå solgt dette lokalt for 2800,-, så mitt tap er på kr.3000,-. brygging.no sitt tap er iallefall kr. 3000,- i året bare fra meg ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Tilbake
Topp