Asker Bryggerkonkuranse 2022

Hei, jeg vet ikke om dette er rett måte å spre ordet på , men forsøker her og håper at det er tillatt.

MvH
OleB


Hei ølbryggere!

Vi er i den situasjon at det dessverre er få påmeldte på årets bryggekonkurranse. Vi har 4 bekreftede og 1 snart bekreftet påmelding.
Dersom vi kan gjennomføre dette vil det være behov for minimum 7 bryggelag.

Jeg ønsker å gjøre et siste forsøk på flere deltakere og ber dere om å spre ordet og spørre om noen kunne tenke seg å delta.

Ønsker dere en fin dag!



Med vennlig hilsen
Peter Albers
Produksjonsansvarlig
Sekkefabrikken kulturhus/Slemmestad MEK
Kulturliv

(+47) 41561728
peter.albers@asker.kommune.no
www.sekkefabrikken.no
 
Hei, jeg vet ikke om dette er rett måte å spre ordet på , men forsøker her og håper at det er tillatt.

MvH
OleB


Hei ølbryggere!

Vi er i den situasjon at det dessverre er få påmeldte på årets bryggekonkurranse. Vi har 4 bekreftede og 1 snart bekreftet påmelding.
Dersom vi kan gjennomføre dette vil det være behov for minimum 7 bryggelag.

Jeg ønsker å gjøre et siste forsøk på flere deltakere og ber dere om å spre ordet og spørre om noen kunne tenke seg å delta.

Ønsker dere en fin dag!



Med vennlig hilsen
Peter Albers
Produksjonsansvarlig
Sekkefabrikken kulturhus/Slemmestad MEK
Kulturliv

(+47) 41561728
peter.albers@asker.kommune.no
www.sekkefabrikken.no
Kan du si litt om hvem dere er, og om hva slags bidrag som er aktuelle? Og hvor sendes de, eventuelt leveres de? Og innen når? Og hvem dømmer, på hva slags grunnlag? Og hvor mange store prispenger snakker vi om;)?
 
Kan du si litt om hvem dere er, og om hva slags bidrag som er aktuelle? Og hvor sendes de, eventuelt leveres de? Og innen når? Og hvem dømmer, på hva slags grunnlag? Og hvor mange store prispenger snakker vi om;)?
Legge gjerne en lenke til arrangementet også om det finnes.
 
Hei, jeg fikk bare den informasjonen pr. epost , men har forstått at det er snakk om en forholdsvis uformell brygge konkuranse i Slemmestad i Asker.

Det er vel mere ett sosiallt arrangement for hjemmebryggerer om jeg har forstått det riktig?

Tenkte bare å nevne der her dersom det er noen som ønsker å ta en tur eller delta med noe i konkuransen.

Aner ikke noe mere rundt dette... (det kom litt brått på for meg , men vi får se hvordan det tar i vei).

Fant en lenke til det her ...


Har også forstått at det fremdeles er mulig å melde seg på for interesserte....

MvH
OleB
 
Tilbake
Topp