• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Bryggeutstyr selges samlet! Speidel 50l, Kegator, C02, Cornelius m.m

Grunnet familieforøkelse og liten tid vurderer jeg å selge mitt bryggutstyr da det ikke blir brukt. Mulig jeg kjøper meg inn igjen i denne hobbyen om noen år, men nå bare støver det ned.

For å unngå for mye arbeid med selve salgsprosessen ønsker jeg i første omgang å sjekke interessen for at 1 kjøper tar alt utstyret. Jeg vil derfor godta en lavere pris samlet, enn om jeg skulle solgt alt dette vare for vare. (kjøper kan jo gjerne videreselge ;)) Kontakt meg på bryggmag@gmail.com for bud eller spørsmål.

Utstyret befinner seg i Oslo. Jeg kommer ikke til å sende dette i posten.

OBS! Ta kontakt, bryggmag@gmail.com, om du ønsker å kjøpe hele pakka, ikke deler av den.

BILDER AV UTSTYR: https://www.dropbox.com/sh/cvd984w4pkzk2nb/AACL_zbPtKe70_VHta0ZrwvWa

Utstyret som selges består av følgende:

SPEIDEL BRAUMEISTER:
1.stk Speidel 50 liter m/oppgradert kran.

EKSTRAUTSTYR SPEIDEL:
1.stk Speidel Spiralkjøler til 50 liter
1.stk Speidel Varmekappe til 50 liter
1.stk Speidel Kort Maltrør til 50 liter
1.stk Speidel Vaskesett. (Ubrukt boks Halapur og bruksanvisning)

GJÆRINGSKAR:
2.stk 60 liters gjæringskar m/kran og gjæringslås.

KEGATOR/ØLESKAP/TAPPETÅRN:
1.stk Kjøleskap med påmontert tappetårn med 2 kraner. For 2 corneliusfat.

CO2 UTSTYR:
1.stk 5KG CO2 tank med regulator.

CORNELIUSFAT:
7.stk corneliusfat, stor type
1.stk corneliusfat, liten type

ANDRE VARER:
1.stk Maltmølle med justerbar kverningsgrad. For bruk med el-drill eller håndkraft.
1.stk Pumpe for elektrisk drill. (liknende denne: http://bryggeland.no/pumpe-m20-for-elektrisk-drill-selvsugende.html)
1.stk Erlenmeyer flaske, 3 Liters
1.stk Erlenmeyer flaske, 2 Liters
1.stk Korkpåsetter, Bordmodell
1.stk Korkpåsetter, Håndmodell
1.stk «Ut på tur» C02 fyller for små engangs co2 patroner.

KOMMENTARER:
Speidelen har fått ny og bedre kran, den originale følger selvsagt med. Speidelen er ikke benyttet på mer enn 6 brygg.
Kort maltrør til speidelen er praktisk for å lage mindre volumer.
Kjøleskapet, som rommer 2 fat, ble kjøpt nytt til formålet og fungerer meget bra. Guinnessen på toppen av tappetårnet er en sparebøsse. (Tips til bryggmesteren ;)). Denne kan fjernes.
5 KG C02 er veldig greit da det kan gå år mellom hver påfyll av gass.
2 av de store og det lille corneliusfatet ble kjøpt nytt av meg. Et av fatene mangler bærehåndtaket på toppen, men fungerer utmerket. Har også noen 0-ringsett for corneliusfat som kan følge med.
Maltmølla, Barley Crusheren, har jeg benyttet el-drill på og er godt fornøyd med. Trakten rommer ca. 2,5kg malt.
Til Erlenmeyer flaskene kan jeg gi med min egensnekrede magnetrører + magnetiske rørepinner.
Bordmodellen av kapselpåsetteren er knapt brukt.
Pumpen for elektrisk drill har jeg benyttet til å frakte vørter fra Speidel til gjæringskar.

Kjøper kan også få med småting som røresleiv, hydrometer, diverse slanger og ballock fatkoblinger, rengjøring og desinfiseringsmidler, tappekran med slange osv. osv.

BILDER AV UTSTYR: https://www.dropbox.com/sh/cvd984w4pkzk2nb/AACL_zbPtKe70_VHta0ZrwvWa
 
Hvis du (eller den som kjøper hele pakka) skulle bestemme deg for å selge i deler, vil jeg gjerne kjøpe 4 store pluss det lille fatet. Er 3000,- en grei pris? Kan hente i Oslo.
 
Sist redigert:
Hei!
Takk til alle som har kontaktet meg angående kjøp. Takket være interessen blir denne solgt samlet som en «pakke».
Gjeldende pris er på 26.000. Jeg lar annonsen stå til over helgen, deretter beslutter jeg hvem den selges til.
For info kontakt meg på bryggmag@gmail.com. Inkluder navn og telefonnummer i en eventuell henvendelse.
 
Fy søren... 26K for alt det der - løp og kjøp sier jeg bare, maken til julekveld for en heldig brygger! :)
 
Hei, jeg er meget interessert i å kjøpe alt som en pakke. Har også sendt epost. Ta gjerne kontakt på mobilen 994 77 070.
 
Tilbake
Topp