Legger i første omgang ut det jeg har liggende som jeg kan selge. Så får dere bare spørre...
Haugen 11 Apr 2016 #1 Legger i første omgang ut det jeg har liggende som jeg kan selge. Så får dere bare spørre... Sist redigert: 11 Apr 2016
Håkon Boman 11 Apr 2016 #2 Hvor mye skal du ha for pt100 som ligger nærmest på bilde 2? Er kansje interessert i div andre deler også.
Hvor mye skal du ha for pt100 som ligger nærmest på bilde 2? Er kansje interessert i div andre deler også.
Miguel 12 Apr 2016 #3 De skivene. Er det noen av de som er samme dim som Blichmann? Sånn at du får oring på innersiden?
Haugen 12 Apr 2016 #4 Miguel skrev: De skivene. Er det noen av de som er samme dim som Blichmann? Sånn at du får oring på innersiden? Klikk for å utvide... Ja, om du tenker på 1/2" blichmann ventiler så passer skivene sammen med en oring i mellom skive og gjenger..
Miguel skrev: De skivene. Er det noen av de som er samme dim som Blichmann? Sånn at du får oring på innersiden? Klikk for å utvide... Ja, om du tenker på 1/2" blichmann ventiler så passer skivene sammen med en oring i mellom skive og gjenger..
Haugen 12 Apr 2016 #5 Håkon Boman skrev: Hvor mye skal du ha for pt100 som ligger nærmest på bilde 2? Er kansje interessert i div andre deler også. Klikk for å utvide... 250kr for pt 100 element. Jeg har to stykk. har også noen kobliner du kan få med.
Håkon Boman skrev: Hvor mye skal du ha for pt100 som ligger nærmest på bilde 2? Er kansje interessert i div andre deler også. Klikk for å utvide... 250kr for pt 100 element. Jeg har to stykk. har også noen kobliner du kan få med.
Håkon Boman 12 Apr 2016 #7 Haugen skrev: 250kr for pt 100 element. Jeg har to stykk. har også noen kobliner du kan få med. Klikk for å utvide... Sendt PM
Haugen skrev: 250kr for pt 100 element. Jeg har to stykk. har også noen kobliner du kan få med. Klikk for å utvide... Sendt PM
J John Sørlie Norbrygg-medlem 12 Apr 2016 #8 Tar gjerne den PT100 føleren som er til overs. Har hentet deler hos deg før [emoji2] Sent from my iPad using Tapatalk
Tar gjerne den PT100 føleren som er til overs. Har hentet deler hos deg før [emoji2] Sent from my iPad using Tapatalk
Miguel 12 Apr 2016 #9 Haugen skrev: Ja, om du tenker på 1/2" blichmann ventiler så passer skivene sammen med en oring i mellom skive og gjenger.. Klikk for å utvide... Da tar jeg to tre av de
Haugen skrev: Ja, om du tenker på 1/2" blichmann ventiler så passer skivene sammen med en oring i mellom skive og gjenger.. Klikk for å utvide... Da tar jeg to tre av de